No niin!
Olen taatusti aloittelia koska olen vain silloin tällöin käyny näytöksissä ja enimmäkseen 60 luvulla

Lohjan tornissa olen muutan kerran käyny kun se on meitin aseman vesitornin katolla mutta säät on estäny enemmän katselun

No oma putki on pitänyt hommata jo kauan...ja iso

tilasinkin villen kellosta ison mutta loppu tulee joskus:( no siten torilla oli Celestron 11" gps goto niin piti hakea kotiin!
No kuu kumotti tänään ja kun laitetta ei ilmeisesti ole koskaan käytetty manuaalisesti hakuputki oli irti ja ruuvit hukassa (ne oli avaamattomassa muovipussissa :)
No ei mitään kuuta katsomaan..aikani tapeltuani tietokoneen kanssa sammutin sen (entinen kaupungin tukihenkilö:) no pikku putki kuuhun..täytynee kohdistaa mitään ei löytynyt :(
Mutta kun on tälläinen jässikkä tiirasin putkeen ja kun sain kuun väärästä päästä kumottaa(katsoin siis putkeen apupeilin puolelta..onkohan kuukaan tehnyt niin:) niin tarkentamaan.....ja hienoita ne kraaterit näyttää...lipuu vaan nopeest ohi että kai se on pakko opetella toi Goto

mutta sitten tuli pilviä!
Jos kukaan ei pahastu niin kirjoottelen tänne mitä näen putkellani..ystäväni on innokas kuvaaja joten kamerakin laitetaan kiinni kun ehditään

Ei kun odottamaan pilvien haihtumista!
Timo