Varmaan oletusasetuksilla on uusi versio parempi. Niitä vaan ei ole tullut juurikaan käytettyä.
+1. Itsekin käsin kyllä pyrin valikoimaan mahdollisimman paljon semmoisia säätöjä, jotka omaan silmään näyttävät parhaalta
Melkein koko päivän olen erilaisia Jupiter-videoita työstänyt, eikä sopivia asetuksia ole löytynyt.
Yritin itsekin parasta Jupiter videotani käpistellä, mutta kun ei niin ei. Saturnukseen parannukset olen saanut, mutta...
Koen puutteena myös align-vaihtoehtojen karsinnan vanhempaan verraten.
Humania itse käyttäneenä tuntuu kyllä vähän nihkeältä. Lisäksi kaipaan R5 tyylistä alignboxin reunojen piirtämistä, nythän se tuottaa vain pisteen siihen mihin klikkaat. Myös se, että alignin jälkeen on pakko mennä advanced optionsista painelemaan nappia jos haluaa jostain syystä valita align pisteen uudelleen, on hyvinkin ärsyttävää. Niin ja mainittakoon viimeisenä että R6:n "lowest quality" limittaus toimii tuurilla, jos toimii. Yleensä lopputulokseen lävähtää syystä tai toisesta kaikki videon framet, vaikka stacksize sanoisikin olevansa vaikka 50. Muut limitterit toimivat, kuten pitääkin. Eikä nämä R6 ongelmat tähän lopu, on kyllä päivässä löytynyt sen verran bugeja ettei mitään järkeä, toivottavasti korjautuvat ajan myötä.