Sanoivatko ne mitään syytä tietojen kysymiseen, kysyitkö? Mistä sähköpostiosoitteesta kysely tuli?
Ei. Ainoastaan, että kyselivät Visalta tietoja ja ne ei kuulemma antaneet. Kaikki Visa tiedot pyydettiin lähettämään hänelle kuvan ja henkilötunnarin kera.
Se oli joku anne.xxxxx@teleskop-service.de.
Tieto on mun työ s-postissa ja sen takia sukunimen kohdalla on xxxxx.
Ei tämä mikään huijari pulju ole.
Olen tilannut sieltä tavaraa melko paljon ja kallistakin tavaraa. Ikinä ennen ei ollut mitään ongelmaa.
On kylläkin muutama vuosi aikaa kun olen tilannut tuolta tavaraa.
Olen ennen asioinut Patrick Voitalan kanssa suoraan. Häneltä tullut erinomaista palvelua.
Olisiko käynyt niin, että kysessä on joku kesätyöntekijä. Todella epävarma tunne kuitenkin tuli.
Kannattaisiko asiaa tiedustella suoraan TS:ltä ja kysyä, miksi näin toimitaan? Netistä kyllä löytyy näitä juttuja, että jotkut toimittajat haluaa näitä varmennuksia.
Raha tuli tilille takaisin jo heti seuraavanapäivänä kun asiasta ilmoitin s-postilla.
Sain putken jo toista kautta tilattua ja on tullut jo perillekkin. Tavaran toimittajalle tulee varmennus Visalta, jossa on tarvittavat tiedot + rahat heidän tilille. Tilauksessa näkyy nimi, s-posti ja osoite jonne paketti toimitetaan. Muuta ei tarvita. Visalta sanottiin, että koskaan he eivät anna ylimääräistä tietoa tavaran toimittajille turvallisuus syistä.
No ei hätää kunhan vaan maksaa Visalla, niin ei tarvii pelätä, että rahat menee vääriin käsiin.
Ei silti kannata ymmärtää väärin, että mollaan / haukun Telescope-Serviceä. Varmaan jokaisesta liikkeestä jossain vaiheessa tulee tämmöisiä tilanteita vastaan. Kerroin vaan erikoisesta kokemuksesta tällä kertaa.
Tätä kokemusta ennen Patrickin kanssa homma on toiminut kuten pitääkin.