Luokattoman huonoa jäsenpalvelua ursalta.

Aloittaja Poro, 14.02.2022, 02:46:30

« edellinen - seuraava »

Javs86

Minulla ainakin on verkko-ostokset onnistuneet todella hyvin. Ihmettelen kyllä valitusta jäsenmaksusta -> jäsenmaksu ei ole ulosotettavaakaan, eikä siitä koidu muuta, kuin URSAn jäsenyyden menetys (ja lehden tietty), mutta jäsenyyden sekä lehdenkin saa kotiin taas maksamalla jäsenmaksun.

Itse olen tainnut odotella aina paperista laskua kotiin, mutta kyllähän tuo verkkolasku on nykyaikaa. Uskoisin muidenkin tähtiharrastajien olevan eteenpäin pyrkiviä eikä vanhaan "hyvään tapaan" jämähtäneitä.

Kiitokset Ursalle hyvästä palvelusta ja palvelun kehittämisestä eteenpäin!  :cool:

Muita kanssa harrastajia kunnioittaen, Jarkko Suominen
Jarkko Suominen
--------------------
Porin Karhunvartijat ry
https://karhunvartijat.fi/

--------------------
TS-Optics ED Apo 80mm f/7,
HEQ5 Pro Syntrek,
Canon eos 700D (Astro-mod), ZWO ASI120 MC, Atik 16IC

einari

On tuo verkossa asiointi ja maksaminen nykyaikaa.
Ja jäsenkorttia en ole tainnut koskaan tarvita mihinkään...
___
Tapio

Tertsunen

Uutena jäsenenä liittyminen ja maksaminen sujui melko vaivattomasti.
Digilehti aukesi ja Tähtikarttasovellus toimii luullakseni kuten onkin suunniteltu toimivan.

Mitä tulee taas tuohon jatkavaan jäseneen, niin kai laskun voisi laittaa kaikille olemassa oleville jäsenille suoraan sähköpostiin esim. joulukuun aikana?
Tai edes muistuttaa sähköpostilla että jäsenyytesi on päättymässä, voit uusia sen kätevästi verkkokaupassa blaa blaa..

Itse koen paperilaskut suurena ongelmana tänäpäivänä, koska postin luotettavuus ei ole kovin korkealla tasolla ainakaan täällä meidän suunnalla.


iosainio

Maksoin nyt jäsenmaksun verkkokaupan kautta ja taisi siinä olla jotain kommelluksia. Eniten harmitti kun Tähtikarttasovellus julkaistiin ja sihen sai täyden toiminnan vain verkkokauppaan kirjautuneena, joka taas olisi vaatinut 10 euron tarpeettoman ostoksen. Aika tyyris puhelimen appi.

Pappis

Kyllä, moneen muuhun vastaavaan verrattuna kalliimpi, mutta URSA:n julkaisema. Siksi ostin sen, ja käytän sitä.

Kaizu

Lainaus käyttäjältä: einari - 18.03.2022, 16:08:19
On tuo verkossa asiointi ja maksaminen nykyaikaa.
Ja jäsenkorttia en ole tainnut koskaan tarvita mihinkään...
Tästä olen samaa mieltä mutta...

Verkkokaupan toiminnan ja ulkoasun suunnittelu pitää teettää markkinoinnin ammattilaisella. Nörtit hoitavat  toteutuksen. Nörttejä ei saa päästää päättämään, ainoastaan kertomaan mikä on mahdollista.'

Käyttöliittymä joka toimiakseen vaatii ohjekirjan on epäonnistunut.

Esimerkki hyvästä käyttöliittymästä on oven kahva.
Kissa ja keskimääräistä älykkäämpi koira oppivat vierestä katsomalla sitä käyttämään.

Esimerkkejä huonoista käyttöliittymistä ovat yrityksen veroilmoitus ja maatalouden EU-tukihakemus. Nämä vaativat ammattilaisen apua eivätkä siltikään aina toimi.

Kaizu
Kai Forssen

Lauri Kangas

Hämmentävä ketju. Piti oikein sähköpostista tarkistaa miten olen itse toiminut. Toden totta, sieltä löytyi vahvistus että jäsenmaksu on maksettu verkkokaupassa 4.2.

Niin vähäpätöinen ja ongelmaton operaatio se on ollut, ettei ole jäänyt minkäänlaista muistijälkeä.

pnuu

Minä en taasen ollut kuullutkaan mahdollisuudesta maksaa verkkokaupassa ennen kuin törmäsin tähän ketjuun (vai olikohan jossain whatsapp-ryhmässä sen jälkeen kun se mahdollisuus oli jo ohi). Olisipa e-lasku saatavilla, niin ei tarvitsisi edes muistaa itse eikä vaivautua tekemään maksuoperaatiota.
Panu Lahtinen
"You haven't really been anywhere until you've got back home",
Twoflower in "The Light Fantastic"

marsil81

Olen maksanut jäsenmaksun vuodesta 1978 paperilaskuna ja homma toimii.En oikein ymmärrä ketjun otsikkoa mutta ei se mitään.En ymmärrä kansanradiotakaan..

Muuten URSA on palvellut minua kiitettävästi,täydet pinnat URSAlle.Jatketaan samaan malliin. :azn:

T. Öhman

Yleensä ei tule kirjoiteltua "komppaan edellisiä" -viestejä, kun niiden substanssi jää normaaliakin vähäisemmäksi, mutta nyt täytyy kompata edellisiä, semminkin kun ei tarvitse olla yksin sen tyhmyyden tunteen kanssa, etten alkuunkaan ymmärrä tätä ongelmaa (mutta, kuten edelläkin todettiin, ei se mitään). Aikoinaan maksoin paperilaskulla, muutamina viime vuosina verkkokaupassa. Koskaan ei ole ollut mitään hankaluuksia. Muutenkin Ursa on aina toiminut kaupanteossa ja kaikessa muussakin erinomaisesti. Ja jäsenmaksulle todellakin saa vastinetta. Vaan toki on harmillista, jos joillekuille homma ei jostain syystä toimi.

Teemu