Briteistä tilaamaan?

Aloittaja wm-x, 24.06.2016, 12:20:54

« edellinen - seuraava »

Tane

 Kysäisimpä kun kiinnosti tuo että luvataan ja ei sitten lähettäisikään, niin Ian vastasi Altair Astrolta heti että Suomeen toimitus on 160 puntaa. Siis saa mutta isothan nuo on kuljetuskustannukset...
Celestron C14,

einari

Juuri kuulin että ainakin Ian King on toimittanut Suomeen tuollaisen EQ8:n.
Sitten mahdollisia ostopaikkoja on ainakin Modern Astronomy, Widescreen Centre, Green Witch, Altair Astro, Rother Valley Optics jne.
___
Tapio

naavis

Kuulemani mukaan myös Ylva kykenee toimittamaan EQ8-jalustoja kilpailukykyiseen hintaan.

Tikkes

Hei! ,
Itse siis kysyin vain tuolta FLO:lta, joka vastasi etteivät toimita. Hienoa, että Altair myy suomeen ja vaikka kulut olisivatkin tuon £160, niin hinta jää silti edullisemmaksi kuin mannereuroopasta. TS näkyy myyvän 3500€ hintaan.

Ja kuten todettua, niin muut jalustat ja tuotteet näkyy kulkevan kanaalin yli. Syytä, miksi tuota EQ8 eivät lähetä, eivät selitelleet FLO:n päästä.
Celestron C8 SCT XLT
Sky Watcher ESPRIT 100ED SUPER APO
Sky Watcher EQ8
ATIK 314L+ / SBIG ST-8300M /Canon 80D

-Esko

maukkaK

Valuuttalaskuri antaa 2600 puntaa = 3611 euroa, eli sittenkin halvempi saksassa.
Canon 7D, 300mm/4 L IS USM. Samyang 8 ja 14mm, EF-S 18-55mm
HEQ-5, Celestron EHD8

EJP

 tänään 1 englanninpunta lienee n. 1.11 euroa

wm-x

Uskallan tuota altairia suositella. Pari kertaa olen tilannut ja vaikka toisella kertaa moka tulikin, paikkasivat sen todella hienosti. On myös ollut isosti esillä britti messuilla. Heillä on myös aktiivinen google ryhmä johon saa tunnukset kun pyytää.

Nopea ja asiallinen asiakaspalvelu myös. Puhelimellakin saa kiinni, muutaman kerran olen soittanut heille. Ainut miinus on omien tuotteiden laatu( Longpern tehtaalta(vai miten se kirjoitetaan)) :cheesy:

einari

Altair kannattaa varmistaa. Ian Kingistä siis itsellä oli tieto.
Ja manner-euroopasta voin suositella astromarket.org jolla usein kilpailukykyiset hinnat.
___
Tapio

VeskuP

#53
Lainaus käyttäjältä: -Essi- - 22.08.2016, 16:01:53
Eipä yllättäin saksan pojat pystyneet hinnalla enää kilpailemaan, kiitos brexitin. Eli jalustan tilaus lähti briteistä, mutta firmana tuosta linkistä poiketen oli Altair Astro, kun ilman postikuluja tulee perille?? Mut eipä ole enää paha hinta ko. jalustalle Total:£949.00 = 1095€

Hyvään hintaan näköjään sait. Äsken kun kyselin niin hinta vähän muuttunut, 1108 puntaa kuljetuksineen...

Edit: Rother Valley Opticsilta ilmoittivat etteivät toimita ollenkaan ja Ylvalta taas ilmoittivat, että toimittavat muutamalla kympillä. :cool:
Vesa Pennanen

SW 254/1200 Newton, NEQ6 Pro

Tane

Lainaus käyttäjältä: maukkaK - 03.11.2016, 16:54:16
Valuuttalaskuri antaa 2600 puntaa = 3611 euroa, eli sittenkin halvempi saksassa.

Minulla on laskuri joka näyttää 2600 puntaa on 2885,80 euroa. En tiedä sitten...On tämä laskuri pitänyt aika hyvin paikkansa ainakin näissä minun pikkuostoksissa kun olen vertaillut...
Tuosta Altair Astrosta vielä että ostoskorin kautta tuskin onnistuu kun ei ole oikea kuljetusmaksu siinä, mutta sähköpostilla uskon asian ohjautuvan kun kerran vastaavat sentään...
Celestron C14,

Timpe

- Timo Inkinen

maukkaK

Kas, tuo laskuri ei sitten tiedäkkään mistään.

http://muunnin.com/valuuttalaskuri/
Canon 7D, 300mm/4 L IS USM. Samyang 8 ja 14mm, EF-S 18-55mm
HEQ-5, Celestron EHD8

Timpe

Valuuttakurssit heiluvat ihan hetkittäin, tässä viikkotilanne GBP-EUR: http://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=EUR&view=1W
Lisäksi valuutanvaihtajat vetävät aina välistä oman osuutensa, joten ei noita kannata liian tarkasti tuijotella.
- Timo Inkinen

-Essi-

Lainaus käyttäjältä: VeskuP - 03.11.2016, 17:51:30
Hyvään hintaan näköjään sait. Äsken kun kyselin niin hinta vähän muuttunut, 1108 puntaa kuljetuksineen...

Kerrankin tais siis mulla sattua "tähdet" kohdalleen =) Eivät tosiaan veloittaneet edes toimituksesta mitään, mikä lie hetkellinen mielenhäiriö  :rolleyes:

-Skywatcher 200/1000 PDS Explorer
-Skywatcher Skymax 127
-Skywatcher NEQ6
-Skywatcher Star Adventurer
-Nikon D7200
-QHY8L

-Essi-

VeskuP

Lainaus käyttäjältä: maukkaK - 04.11.2016, 20:19:54
Kas, tuo laskuri ei sitten tiedäkkään mistään.

http://muunnin.com/valuuttalaskuri/

Joku vika tuossa laskurissa todella on... Lyhyellä matikalla muuntokurssiksi tulee ~1,39 vaikka pitäisi olla jotain 1,12 luokkaa.

Lainaus käyttäjältä: -Essi- - 04.11.2016, 22:41:31
Kerrankin tais siis mulla sattua "tähdet" kohdalleen =) Eivät tosiaan veloittaneet edes toimituksesta mitään, mikä lie hetkellinen mielenhäiriö  :rolleyes:
Tuollainen 150 euron ero on kyllä jo aikamoinen.
Vesa Pennanen

SW 254/1200 Newton, NEQ6 Pro