Plussaa Teknofokukselle

Aloittaja Juze-81, 15.03.2007, 11:58:39

« edellinen - seuraava »

Jussi Koponen

Teknofokus on jäänyt minulta unholaan, ehkä hieman kankeiden internet sivujen takia. Nyt on kuitenkin tuli kyseltyä sähköpostilla loittorengasta yms. Koska en viitsinyt alkaa saksanmaalta asti ostamaan ja Suomessa en Villen Kelloa enää käytä.

Mutta nyt älysin laittaa sähköpostikyselyä ja soittaa ja huomasin että putiikin palveluhan on aivan loistavaa! Kaksi tilausta olen tänä vuonna tehnyt ja ihan Joulun alla tavara liikkuu ja saa hyvät infot nopeasti. Tästä lähtien kysyn Teknofokukselta varsinkin nämä pienemmät kilkkeet heti ensimmäisenä.

hm

Lainaus käyttäjältä: Jussi Koponen - 03.01.2014, 19:44:25
Teknofokus on jäänyt minulta unholaan, ehkä hieman kankeiden internet sivujen takia...

Tuo sivujen kankeus pitää ehdottomasti paikkansa, mutta asiaan on tulossa pikapuolin merkittävää parannusta. Sivut uusiutuvat melko totaalisesti viikon kuluttua Teknofokuksen puolipyöreän merkkipäivän kunniaksi. Uudet sivut ovat esillä 2. helmikuuta alkaen, ellei taivas putoa niskaamme. Sivujen käyttö helpottuu ja nykyrakenteen rönsyily poistuu. Näyttöä tökkimällä tapahtuvaa nettimyyntiä ei ole tulossa, ei myöskään ostoskoreja, sillä edelleen suurin osa myynnistä on tapauskohtaisesti räätälöityä tuotetta, joka ei taivu yksinkertaiseksi myyntinimikkeeksi. Eli vastakin kyselyt ja tilaukset äänipuhelimella soittamalla tai paperi/sähköpostia lähettämällä.

Hannu Määttänen / Teknofokus

mistral

Kyllä ne sivut on olleet oikein hyvät ennenkin, mitä olen selannut mutta hyvä tietysti jos vielä paranevat :)

hm

Pienen säätämisen jälkeen ovat sivut nyt uudessa kuosissa. Sivuja on tiivistetty ja melkoisen paljon on niitä poistunut. Keskeiset osoitteet olen pyrkinyt pitämään ennallaan asian aiheuttamista hankaluuksista huolimatta. Toivottavasti asiat löytyvät jatkossa aiempaa helpommin.

Koodaajan tuntien (minä itse) on sivuihin varmasti jäänyt puutteita ja virheitä, joista pyydän ystävällisesti ilmoittamaan: viallinen koodi, asia- ja kirjoitusvirheet, toimimattomat linkit, liian halvat hinnat...

Hannu Määttänen / Teknofokus

Jorma Koski

Hyvää syntymäpäivää yritykselle!
Toivoisin löytävänikin liian halpoja hintoja :)
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook

RL

#20

-Essi-

Iso kiitos ja + täältäkin sekä nopeudesta, että palvelusta. Maanantai iltana klo: 23 jälkeen laitoin kyselyä s-postilla. Vastaus tuli vielä samana iltana (aplodien paikka) ja tavara lähti postiin seuraavana päivänä. Eli pari päivää ja paketti nökötti jo omassa postilaatikossa. Siinä on muilla vielä tavoitetta ja oppimista.
-Skywatcher 200/1000 PDS Explorer
-Skywatcher Skymax 127
-Skywatcher NEQ6
-Skywatcher Star Adventurer
-Nikon D7200
-QHY8L

-Essi-

MRMR

On kyllä ilahduttavan nopeaa toiminta Teknofokuksella, eilen pistin iltayhdentoista aikoihin sähköpostia ja tänään tuli vastaus että tavara lähtee postiin. Nyt sitten pitäisi vielä malttaa odotella viikonlopun yli että pääsen aurinkokalvoaskarteluihin.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.

Minna R.
Helios Quantum 4 15x70
7x21 kiikari merkkiä X
Newton night vision monocular 2x24
Canon EOS 550D ja sekalainen kasa objektiiveja