Taisit sisuuntua edellisestä "tinaklöntti" arviostani, kun tämä Autostakkert! käsittely on jo ihan eri maata!
Heh, annat aivan liian paljon arvoa käsittelytaidoilleni niin hyvässä kuin pahassa

Tuon Autostakkert!2:n nerokkuus piilee nimittäin siinä, että olen kaikki nämä viimeisimmät kuvat ajanut identtisillä käsittelyillä käyttäen AS:n "Sharpened images" - täppää päällä, tällöin Autostakkert tekee itse kaiken terävöityksen ja itse en siis ole mitään wavelettejä kuville antanut. Vain lievän unsharp maskin photarissa osalle kuvista.
AS tekee siis valmiiksi terävöidyn kuvan kansioon, mutta tekee se myös terävöimättömän kuvan jonka voi sitten vaikka Registaxilla itse filtteröidä jos haluaa. On siis todella helppokäyttöinen ja nopea ohjelma ja jättää vähemmän mahdollisuuksia esim. ylifiltteröinnille.
Niinpä tämän ja tinaklönttikuvan välillä erona on vain lähtömateriaalin laatu. Molemmat kuvattu kevyen pilviharson läpi, mutta tinaklöntissä oli välillä paksumpaa pilvisyyttä. Ja kun kuvatessa olen säätänyt gainin paksumman pilven kohdalla, on pilven ohentuessa sitten palanut video osin puhki ja siitä klöntti pinotessa . (Eli selityksen määrästä päätellen saatoin sittenkin sisuuntua

) Laitetaan nyt loputkin käyttämäni asetukset AS:ssa, jos vaikka olisi jollekulle hyötyä alkuun pääsyssä. Nämä siis Kuukuville.
"blend raw in" 15%.
"AP size" 25
"noise robust" 2
automaattinen pisteiden sijoitus "place AP in grid"
moodina "Surface"
reference frame täppä "autosize"
quality estimator "gradient"
TIFF
frame percentage 35%
"Sharpened images" - täppää päällä
"HQ refine" - täppä päällä.