Sky And Telescope lehti

Aloittaja Jii_Koo, 07.12.2006, 12:53:46

« edellinen - seuraava »

Jii_Koo

Tervehdys S&T:n tilaajat.
Oletteko saaneet jo marraskuun lehden vai onko omani kadonnut matkalla tänne pohjolaan
Jarmo Kanervo
Meade 8" LX200 Classic
Astro 102 ED APO
Celestron 80 ED
SW 150 MAK Pro
HEQ5 Skyscan Pro
Canon  1000D

xpro

#1
Ostin Munkilta S&T lehdet (2005-2006)...ja kyllä kaikki tämän vuoden lehdet ovat nyt tulleet.

TMB 80/480
Canon 40D
Powermate 2x
Powermate 4x

jmantyla

Lainaus käyttäjältä: Jii_Koo - 07.12.2006, 12:53:46
Tervehdys S&T:n tilaajat.
Oletteko saaneet jo marraskuun lehden vai onko omani kadonnut matkalla tänne pohjolaan
On tullut, ja on tullut myös joulukuun lehti.

Jorma Mäntylä
Kangasala

JoRy

Joulukuun S&T ei ole minulle vielä tullut, mitä hieman ihmettelen.

Marraskuun lehti tuli normaalisti lokakuussa.

Juha-Matti Penttilä

Minä sain tänään S&T 1/2007 tammikuun numeron.
EQ3 SkyScan jalusta, modattu Canon 550D, SkyLux 70/700
Sky-Watcher Evostar 80ED DS-Pro
Atik 314e mono ccd-kamera

Jii_Koo

Niinpä sitä tuli mentyä vipuun lehtien ilmestymisajankohdan ja itse lehden välillä. Lehti (December 2006) makaa nätisti samassa nipussa
muiden v. 2006 lehtien kanssa ja siis ko. lehdessä mainittu seuraava lehti eli siis 1/2007 olisi siis pitänyt tulla marraskuun lopulla (juippi84 oli näköjään jo
ko. lehden onnellinen omistaja).
Ehkä sitä kannattaisi allekirjoittaneen välillä katsoa lehden selkämykseen , että näkisi mikä lehti se postilaatikkoon kulloinkin ilmestyy.

Hyvien kelien toivossa.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jarmo Kanervo
Jarmo Kanervo
Meade 8" LX200 Classic
Astro 102 ED APO
Celestron 80 ED
SW 150 MAK Pro
HEQ5 Skyscan Pro
Canon  1000D

Jorma Koski

Tammikuun numero ei ole vielä ehtinyt Helsinkiin asti. :-\
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook

Misam

Pistin tilauksen 20.8.

Kertokaapas te vanhat lukijat, sopiiko minun odotella ensimmäisenä numerona syys- vai lokakuun numeroa ja koska, noin suurinpiirtein?

Misam

Jatkoa edelliseen:

Sep 2007: lehteä ei tullut (asiakaspalvelun mukaan tämän pitäisi olla ensimmäinen tilaukseni numero).
Oct 2007: tuli viikolla 41.
Nov 2007: lehteä ei ole tullut.
Dec 2007: tuli viikolla 45.

Ovat luvanneet lähettää puuttuvat lehdet.

Onko Jenkkilästä tulevien lehtien perilletulo todella näin epävarmaa vai onko kyseessä vain huono tuuri...?

tahkis

Lainaus käyttäjältä: Misam - 12.11.2007, 10:55:31
Jatkoa edelliseen:

Sep 2007: lehteä ei tullut (asiakaspalvelun mukaan tämän pitäisi olla ensimmäinen tilaukseni numero).
Oct 2007: tuli viikolla 41.
Nov 2007: lehteä ei ole tullut.
Dec 2007: tuli viikolla 45.

Ovat luvanneet lähettää puuttuvat lehdet.

Onko Jenkkilästä tulevien lehtien perilletulo todella näin epävarmaa vai onko kyseessä vain huono tuuri...?
Itse tilasin 3 vuotta Sky&Telescopea ja kerran jäi lehti tulematta. Tosin kun lähetti asiakaspalveluun sähköpostia niin melko nopeasti puuttuva lehtikin ilmestyi postilaatikkoon.

Mietityttää kyllä, että yleensä sieltä tulee aina ns. seuraavan kuun lehti, jolloin tuo lokakuussa saamasi lehti saattaisi olla marraskuun jne. Mutta toisaalta jos ilmoittivat, että syyskuun lehti olisi ensimmäinen niin eiköhän jossain ole hämminkiä.
Joni Tahkoniemi

Jii_Koo

Onko kukaan saanut uuden tilauskauden lehtiä (URSA:n yhteistilaus 2008) ?
Jarmo Kanervo
Meade 8" LX200 Classic
Astro 102 ED APO
Celestron 80 ED
SW 150 MAK Pro
HEQ5 Skyscan Pro
Canon  1000D

MarkoM

Lainaus käyttäjältä: Jii_Koo - 06.01.2009, 15:57:41
Onko kukaan saanut uuden tilauskauden lehtiä (URSA:n yhteistilaus 2008) ?

Kun tarkemmin muistelen niin eipä ole muuten näkynyt...
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

Jorma Koski

1/2009 tuli myöhässä eli tammikuun ensimmäisellä viikolla. Oli vielä pullollaan joululahjamainoksia. Tilannut olen itse netistä.

Painopaperi on onneksi parantunut ja kuvatkin alkavat näkyä siedettävinä, mutta kaukana on vielä Tähdet ja avaruus lehden korkea laatu!
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook

AP

Itsellenikin saapui vasta viikolla 1/09-- Olen itse tilannut netistä.

T:AP
Antti Paaso

Jorma Koski

11/2008 puuttui myös viivakoodilaatikko kannesta ja lisäksi ei näkynyt edes mikä numero oli kyseessä, mutta sekin tuli perille.
12/2008 puuttui laatikko, mutta muu info oli kannessa, perille tuli muistaakseni ajoissa.
01/2009 tuli Ranskasta ja viivakoodit yms. tiedot oli taaas kannessa.
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook