Rekisteröidyin uudestaan, sama henkilö kyseessä, siis "task".
Eli en ollut tarpeeksi asiallinen ja tuhlasin aikaa, OK.. Kerron mitä tapahtuu tällä hetkellä ja itsekin myyjän ammatissa :) Älä tuohdu liikaa..
Eli tilasin pari viikkoa sitten pari okulaaria muutamalla sadalla eurolla, sain ne kuten aina TS;n kautta nopeasti (viikko), Toinen okulaareista oli täysin homeen peitossa, siis kunnolla ruskean jauhon peitossa. Otin yhteyttä TS;ään ja eivät pitäneet sitä ongelmana. OK, se okulaari aiheutti sen verran kirvelyä perheeni ja mun nenään että pyysin vaihtoa. suostuivat eli kaikki hyvin tähän mennessä. Lähetin okulaarin takaisin viestillä että kun se saapuu ostan lisää heiltä tavaraa ja ne voi laittaa samassa paluu paketissa mulle. Mainitsin että olen kiinnostunut uudesta kulmapeilistä ja jonkinlaisesta punapiste tähtäimestä, . Samalla tein tilauksen kyseisistä tuotteista (ts 2" quartz diagonaali ja Baaderin Sky surfer V) luottokortilla heidän weppikaupan sivuilla. Liitin siihen viestin varmistukseksi että tietävät kuka minun okulaari takuuta hoitaa.
Kun olin tehnyt tilauksen Tuli firman työntekijältä postia hyvin epämääräisessä viestissä että miksi tein tuplatilauksen.. Eli postittivat minulle palautuksena uuden okulaarin (hienoa), ja valitsivat hyllystä itse kulmapeilin ja etsimen kysymättä minulta toiveita, postittaen ne. Loistavaa, eli tulossa on mun takuutuote ja kaksi tuotetta joita en tilannut tai edes tiedä mitä ne on.. Nyt vain odottolen sitä pakettia joka tulee? ja joudun postittamaan sen takaisin heidän pyynnöstä. Siinä ilmeisesti on lasku sisällä vaikka eivät sitä maininneet sähköpostitse. Kun palautan paketin (13€ kuluja taas) luotan sokeana että poistavat laskun heidän järjestelmästä, toivottavasti.
Samalla veloittivat luottokorttiani n.250€ eivätkä postittaneet näitä tilaamania tuotteita. Mainitsivat vain että alkuperäinen minua palvellut myyjä on lähetenyt firmasta. Vaikka sähköpostiosoite on sama tällä ns uudella myyjällä.
Gary Pee, siinä tilanteeni. Miksi hyökkäät noin voimakkaasti minua kohtaan täällä foorumilla? Ihan turhaan, yritin vain kertoa muille että nyt on ongelma tuon firman kanssa ja se toivottavasti ratkeaa onnellisesti. Aihehan on "telescope-servicestä ostaminen ".. Pieni negatiivinen tapaus tässä vain. En viitsinyt ihan näin tarkkaan kertoa tapauksesta alunperin, jos tilanne menee oikeudelliselle puolelle voi tällainen foorumeilla ns.avautuminen olla huono juttu.
Osaan kyllä keskustella asiallisesti, annan vain huolestuneena palautetta muille.