Telescope-Servicestä ostaminen

Aloittaja soreneck, 29.01.2009, 16:03:06

« edellinen - seuraava »

vtp000

6 päivää kesti toimitus, sähköposteihin vastattiin välittömästi, loistava palvelu. Ainut miinus tulee ups joka ei soita tullessaan.
Epäonnistuneen toimituksen jälkeen kävin itse ups varastolta noutamassa.
- Ville

naavis

Annoitko TS:lle puhelinnumerosi? Olen itse kiroillut joskus samaa UPS:n kanssa, ja yleensä silloin puhelinnumero ei ole päätynyt UPS:lle asti.

kjj

Lainaus käyttäjältä: naavis - 30.11.2012, 08:43:17
Annoitko TS:lle puhelinnumerosi? Olen itse kiroillut joskus samaa UPS:n kanssa, ja yleensä silloin puhelinnumero ei ole päätynyt UPS:lle asti.

Mulle riitti yksi tilauskokeilu UPS:n kanssa, sen jälkeen olen tilannut kaikki DHL:n kautta, ja homma on toiminut niin hyvin kuin se nyt yleensä voi toimia.

vtp000

Juu annoin kyllä, soitin ups lle kun huomasin toimituksen epäonnistuneen, niin kyllästynyt täti kertoi että kuskit eivät soita asiakkaalle.
Sinällään huono tuuri kun olin kotona kun olivat käyneet, eivät vaan päässeet edes kotiovelle kun rapun ovi lukossa.
Meinaako ne että asiakas odottelee pihalla pakkasessa? :cheesy:
- Ville

Tikkes

Kolmas tilaus TS:ltä ja kaikki on toiminut moitteetta. Viikossa tavara kotiovelle. Tänään soitti UPS ja sopi toimitusajankohdan.
Celestron C8 SCT XLT
Sky Watcher ESPRIT 100ED SUPER APO
Sky Watcher EQ8
ATIK 314L+ / SBIG ST-8300M /Canon 80D

-Esko

jaapas

Harmi ku Ts ei anna uusille asiakkaille osamaksulla tavaraa ;(  tarvis 700 jakaa 3 osaan.

voiskohan täällä kukaan vaikuttaa asiaan ;)
sw20cm, neq5,dmdeq5,canon650d,mslifecam.

Meade-mad

Mitä olet tilaamassa? Voisiko tilausta mitenkään pilkkoa?

Jos ei muu auta niin sitten vaan tekemään oma osis. Kerran kuussa 250€ jemmaan ja keväällä tilaus vetämään.  :azn:

jk
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

jaapas

Plääh, jalustaa EQ5 guidegoto, virtalähe, värirenkuloita. vajaa 700€. Mutta kun on tässä työttömänä ei viittis mennä täysin makarronilinjalle taas ;). Tää planeettojen kuvaus 200/1000 ota putkellä on hiukka hermojaraastavaa hommaa. Weppikamera maalarinteipillä okussa kiinni ja putki ulkona sohovantuolissa viltinmutkassa nojallaan.  :rotfl:

Pistin viestiä astroon kanssa jos sieltä sais osamaksulla.
sw20cm, neq5,dmdeq5,canon650d,mslifecam.

fsol77m

Lainaus käyttäjältä: jaapas - 17.01.2013, 21:13:10
Plääh, jalustaa EQ5 guidegoto, virtalähe, värirenkuloita. vajaa 700€. Mutta kun on tässä työttömänä ei viittis mennä täysin makarronilinjalle taas ;). Tää planeettojen kuvaus 200/1000 ota putkellä on hiukka hermojaraastavaa hommaa. Weppikamera maalarinteipillä okussa kiinni ja putki ulkona sohovantuolissa viltinmutkassa nojallaan.  :rotfl:

Pistin viestiä astroon kanssa jos sieltä sais osamaksulla.
Ei varmaan auta enään mutta :
Silloin joskus kun sattuu töissä olemaan pitempään niin hyödyllistä olisi silloin hommata visa/mastercard , niin silloin saatu "etu" ei poistu vaikka myöhemmin joutuisi työttömäksi ja sitten on kenties varaa käyttää korttia suurempiin (yllättäviin tms) menoihin ja maksaa vain osissa luottoa takaisin :)

jaapas

Ja korkoa..  Oli mulla ennen mutta oon päätynyt, että en enää osta mitäään velaksi. heh.  Oisin kyllä enne jäänyt motarilla belkiaan työntämään  kawan kotiin jos ei olisi korttia ollut. Menin vaatekauppaan sitte ostaan housja ja ne leikkas kortin #¤%&#! mitäään kysymättä ja siihen jäi viimeinene kortti visa luotoilla ;) joskus 90 luvulla.  Pitää sitä järkiä kuitenkin suhteeellisesti käyttää. "kyllä mulla kortti löytyy".

ja rahaakin, mutta tulee katselulle hintaa josta ei #¤%&#! ole oikeesti mitäään hyötyä. joten pitää pitää se järki jotenkin kasassa. Eli ota kameralla kuva kuusta ja maksa siitä 1000€   ????


Pitää ootella sitä jannua joka myy sen jalustan, tai teen sen ite puusta ;)
sw20cm, neq5,dmdeq5,canon650d,mslifecam.

Meade-mad

Mahtaisitko tulla toimeen hieman yksinkertaisemmalla systeemillä?

http://www.teleskop-express.de/shop/product_info.php/info/p2663_Skywatcher-mount-EQ-5-with-dual-axis-motor-drive-DK-3.html

LainaaGerman equatorial mount EQ5 with dual stepper motor drive DK-3
... completely equipped mount - ready for astro photography

Varsinkin jos kiinnostuksesi on planeetat!

jk
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

avanti

Työttömälle on hyvä idea laittaa rahaa syrjään "sukanvarteen", ja käyttää hyväksi ruokajonoja. Korkeakorkoista sijoitustiliä en tohkenisi ehdottaa - saisihan siitä itse korkotuloa. Jos nauttiikin suht hyvätuloista ansiosidonnaista päivärahaa, ehkä sitten?

ML
Lammisen Matti
Galileoscope
Baader Planetarium 15 x 80 kiikari
7 x 50 kiikari
Omegon 2,1x42 kiikari

JiiHoo

Teleskop Servicellä palvelu tuntuu pelaavan hyvin. Laitoin eilen illalla mailia uuden jalustan kokoonpanosta kun en ollut 100% varma kaikista tilaukseen tulevista kamoista, Vastaus tuli melko pian aamupäivällä ja säästin muutaman kympin annettujen neuvojen avulla.

Seuraavaksi jännittämään miten homma pelaa UPS:lla.

kommo

Tilaukseen lähti juuri 2" Powermate 4x, T2 adaptation for Powermate ja laserkollimaattori. Muut on heti saatavilla mutta T2-sovittimessa toimitusaika on 1-3 viikkoa. Saas nähä milloin tulee.
Skyliner 200
TeleVue 2" Powermate 4x
EOS 600D

Thor

Laitoin viime viikon keskiviikkona tilaukseen kaukoputken ja T2-sovitteen, samana päivänä antoivat TS:ltä tavarat eteenpäin UPS:lle ja tänään (tiistaina) tuli tavarat perille. Eli noin viikko meni kokonaisuudessaan. Mielestäni todella hyvää palvelua.

TS:ltä osasinkin jo odottaa hyvää palvelua, mutta se, että asun kerrostalossa, jonka rappukäytävän ovi on aina lukossa, aiheutti minussa epäilyksiä. Paljon kun olen lukenut ihmisten huonoja kokemuksia UPS:sta. Huomasin tänään aamulla UPS:n tilauksenseurannasta, että pakettini on Suomessa ja jakelussa, joten soitin UPS:n Vantaan toimipisteen numeroon ja tiedustelin, josko heidän kuskinsa voisi soittaa minulle ovelta, ja yllätyksekseni se kävi heille hyvin. Kuski soitti puoli tuntia ennen saapumista ja ovelta vielä uudestaan.

Joten jos (kun :evil: ) hankin jatkossa lisää/isompaa kalustoa, aion ehdottomasti luottaa TS:n palveluun.