Kappas. Ihan samat tuotteet jonossa seuraavaksi. Tällä hetkellä maistellaan Chivas Regal18 täällä.Hieno laji. Tähän on ollut tässä tarkoitus alkaa uudelleen perehtymään, kun sain hommattua sähkösetin (jossa on huomattavasti pienempi hellasärö kuin akustisissa). Aikanaan tuli soiteltua paljonkin, mutta nyt on lähes 10v tauko takana ja tuntuu lähtevän ns. puhtaalta pöydältä...
Juu nuo Islayn savuiset viskit on kyl namia. Ryypätä niille en voi, mutta aromin takia maistelen. Laphroaighia useammin kun on halvempaa, mutta Lagavulin on parempaa :)
Ilmoittaudutaan nyt sitten muiden rumpalien sekaan,eli rumpuja tulee mätkittyä kun tuota pilveä riittää.
Oletkos tutustunut Gavin Harrisonin teoksiin polyrytmeistä?
En ole, mutta Terry Bozzion, Virgil Donatin ja Mike Manginin rytmityksiin olen tutustunut. Rolandin TD-20 soittelen. Sellanen "mirror set" on mulla. Ite kokosin. Täytyy kyl Tsekata tuo Gavin Harrison.
Pekka pelaatko Diablo2 netissä vai yksin pelinä?
Aikoinani pelasin sitäkin netissä, mutta nyt olen enemmän näitä "WoW" miehiä 
Pelaan Battle.netissä hikisellä lvl 42 Necromancerilla. Uudestaan alotin just kun edelliset Accountit oon jo unohtanut. Niissä oli parempia hahmoja :) Diablo kyl koukuttaa pahasti.
Mimmosilla seteillä te muuten paukuttelette? Mulla on Rolandin TD-3KW sähkösetti Gibralttarin peruspedaalilla. Aika basic systeemi, mutta omaksi iloksi ihan riittävä.
Mulla on siis ite koottu Rolandin sähkösetti TD-20 on aivona, kolme tomia, kaks avattavaa haikkaa vaijeri pedaaleilla, basaripädi ja Axis-Longboard tuplapedaali. Niin ja muutama peltipädi vielä. Ne on asetelty sillain symmetrisesti että molemmin puolin voi soittaa, eikä tarvi soittaa kädet ns. ristissä. Vapauttaa tuota soittamista aikalailla, mutta joutuu reenaan sen toisenkin puolen ihmisestä soittaan. No vaikee selittää :)