AstroArt Store

Aloittaja vehnae, 23.11.2020, 13:07:07

« edellinen - seuraava »

Denniina

https://www.astroart-store.fi/news/5/viikonloppu-tarjoukset-voimassa

Nyt sieltä sais satasen lahjakortin jos tilaa 1500€. Pientä kiinnostusta olisi uutta kameraa kohtaan

Käenpesä

Viime sunnuntaina laitoin tilauksen uudesta kamerasta ja tiistai iltapäivällä kamerapaketti aukesi täällä Valkeakoskella.  :cheesy:
Täyden kympin toimintaa. :cool:

Veli-Pekka Käkönen, Valkeakoski
Celestron CPC 1100 XLT, SkyWatcher 200/1000 HEQ5, TS Quadruplet 80/520 f6.5, ZWO ASI662MC, ZWO ASI294MC Pro.
http://kaenpesa.blogspot.fi/

Vili

Hienoa että tilaukset toimineet. Itellä ei . Arvosana 1/5. Kuukausia odotettiin ja myyjä lupaili että olemme ensimmäisessä joukossa saamassa tuotteet. Verkkokaupassa tuotteen hinta nousi huomattavasti odotusaikana. Alkoi haiskahtamaan että myyjä sai paremman hinnan muualta tuotteesta kunnes vielä itse perui kaupat. Ymmärretään ettei  100% kaikkia asiakkaita voi palvella.

Lesketti

Minulla on kyllä vain hyvää sanottavaa tästä kaupasta. Minäkin jouduin odottamaan yhtä tuotetta aika kauan mutta sehän ei ole kauppiaan vika, jos tavara ei kulje maailmalla koronan takia. Lopulta vaihdettiin tuote toiseen vastaavaan, kun toimitus alkoi näyttämään niin heikolta. Minut on koko ajan pidetty ajan tasalla ja olen saanut paljon arvokkaita vinkkejä kaluston valintaan ja käyttöön, joten arvosana 5/5
Sky-Watcher Quattro 8S Newton, TS Optics Apo 70/474, Sky-Watcher HEQ-5, iOptron GEM45 G, Canon EOS Ra

ekaputki

Eilen pääsin hakemaan Skywatcher 250 Dobsonin jonka olin tilannut Astroart'ista ennen joulua. Putkella oli pitkä matka Mikkeliin ja viivästystä lisäsi mm. se, että putki sattui olemaan kontissa joka odotteli pitkään pääsyä Suezin kanavaan! Sen jälkeen putki paikannettiin Maltalle josta se sitten pikkuhiljaa kulki kohti Mikkeliä. Mutta pitkä odotus palkittiin ja nyt putki on kasattuna odottaen ensin kollimointia ja sitten kirkasta yötä. Astroartin Jukka piti minut koko ajan hyvin ajantasalla ja vaikka putken tulo viivästyi odottamattoman paljon niin vikahan ei ollut myyjän ;)

On hienoa, että meillä on Suomessa nettikauppa, josta saa asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua ... ja ainakin kun talvella vertailin hintoja niin kaiken em. asioiden lisäksi niin hinnat ovat kilpailukykyisiä!



Tarzan

Todellakin. Olen pari kertaa ollut yhteydessä, ja aina on palvelu ja (sen ainoan kerran jolloin olen tilannut) toimitus onnistunut.

CSB

Manantai 17.5 tilasin Lacerta Smart kiikarit 8x26 vaimolle, keskiviikona iltapäivä hän kokeili

PetriKe

Iso peukku tulee tälle kaupalle myös minulta!

Olen tilannut keväästä lähtien kaikki tarvitsemani tähtihärpäkkeet AstroArtista, ja palvelu sekä nevonta ovat pelanneet todella hienosti (olen todellakin kysellyt asioiden perään varmaan kyllästymiseen asti :-) ). Hintojenkaan puolesta ei tarvitse enää tähyillä Saksan verkkokauppoihin. Ja jos tavaraa on hyllyssä, tulee paketti perille parhaassa tapauksessa jo seuraavana päivänä tilauksesta.
Selkeitä kelejä,

Petri Kehusmaa

CSB

Eilen tilasin Herschell Prism Astroartista ja nyt on täällä. Huomenna kokeilan  :cheesy:

cmas

Ostin AstroArtista Sharpstar 61 EDPHII -putken, vixen-kiskon, Quark-T2-adapterin ja ASI174mm-kameran. Ei voi kyllä kuin suositella lämpimästi. Tavara liikkuu nykyään välillä hitaasti ja se ei ole Jukan vika. Mielestäni hän piti minut hyvin ajantasalla asioiden etenemisestä ja kun tuotteet saapuivat AstroArtiin ne olivat häkellyttävän nopeasti liikkeellä. Hinnatkin on kohdallaan, joten varmasti teen ostoksia täältä jatkossakin.

ast

Hei,

AstroArtista olen nyt kevään aikana täydennellyt kaluston virransyöttöä ja ohjauksia PegasusAstron tuotteilla.
Sekä tuotteet, toimitus että opastus ensiluokkaista, Jukalle iso kiitos Mikkeliin, voin suositella!

t. tapsa   

naavis

#26
Tein aika suuren tilauksen AstroArtilta ja ei voi kuin kehua palvelun laatua ja nopeutta. :cool: Jukka on helppo saada kiinni ja kaikki ongelmatilanteet selviävät samantien. Monen ulkomaisen kaupan kanssa setvisin samanlaisia ongelmia monta päivää sähköpostitse.

EJP

Lainaus käyttäjältä: naavis - 13.08.2021, 15:39:06
Tein aika suuren tilauksen AstroArtille ja ei voi kuin kehua palvelun laatua ja nopeutta. :cool: Jukka on helppo saada kiinni ja kaikki ongelmatilanteet selviävät samantien. Monen ulkomaisen kaupan kanssa setvisin samanlaisia ongelmia monta päivää sähköpostilla.
Samoin paitsi että tein aivan pienen tilauksen.

turboruuvi


VP

Huomattu on - tein itsekkin tilauksen ensimmäistä kertaa SkyWatcher Star Adventurer 2i WiFi -seurantajalustasta. Tilasin tuotteen sunnuntaina illalla ja paketti oli minulla kädessä tiistaina päivällä, mahtavan nopea toimitus!