AstroArt Store

Aloittaja vehnae, 23.11.2020, 13:07:07

« edellinen - seuraava »

vehnae

Tälläkin foorumilla vaikuttava wm-x eli Jukka on avannut uuden suomalaisen tähtiharrastajan verkkokaupan. Valikoima näyttää jo tässä kohtaa varsin monipuoliselta monentasoiselle harrastajalle (Sky-Watcher, Celestron, Lacerta, Takahashi, ZWO, Chroma, jne) ja lisää on kuulemma tulossa. Hinnatkin kestävät vertailun kansainvälisiin toimijoihin oikein hyvin.

Hienoa saada uusi aktiivinen kotimainen toimija, eikun ihmettelemään! https://www.astroart-store.fi/


wm-x

#1
Kiitos esittelystä Jari!

Todella upeaa, kun sain mahdollisuuden perustaa Suomeen astrokaupan. Olen tätä hiljaa vienyt eteenpäin vuosien varrella ja nyt osui kaikki tähdet oikeaan asentoon. Tässä on ollut paljon sopimista ja neuvottelua eri tavarantoimittajien kanssa. Sivuilta huomaatte, että olen saanut kattavan edustuksen järjestettyä tänne Suomeen. Nyt myynnissä on yli 300 nimikettä, kun sivut valmistuvat niitä tulee olemaan yli 2000. Huollan myös kalustoa ja valmiita paketti hintoja tulee sivuille jatkossa lisää. Minuun voi ottaa huollosta kiinnostuneet rohkeasti yhteyttä. Minulla oma verstas missä teen mielellään huoltotöitä monenlaiselle kalustolle. 

Minua on pitkään häirinnyt, että esimerkiksi filttereitä, okulaareja tai adaptereita ei saa suomesta oikein mistään. Samalla olen yrittänyt omalta osaltani auttaa uusia harrastajia toimimalla itse aktiivisesti eri paikoissa, tässä olen huomannut että suomen kielistä asiakaspalvelua näinkin haastavaan kaupan alaan tarvitaan. Tämän kaupan perustaminen oikeastaan kruunaa tämän valitun tien. Olen saanut niin paljon tältä harrastukselta, toivottavasti pystyn antamaan takaisin myös uudessa roolissa.

Pysyn neutraalina toimijana täällä foorumilla ja kaupan yhteydenotot mielellään kaupan kautta. Jatkan itse kuvaamista ja havainnointia niinkuin ennenkin. Haluaisin, että pystyn vielä ihan tavallisena harrastajana osallistumaan tänne keskusteluihin ja muuhun toimintaan. Ajattelin, että täällä foorumilla olisi yksi ketju mihin voisin kauppiaana kirjoittaa ja nyt Jarin aloitettua tämän ketjun voisin tätä käyttää jos se sopii kaikille?

Kaupan ideana on osaava asiakaspalvelu ja helppo yhteydenotto, sekä eurooppalaiset hinnat(tai oikeastaan halvemmat). Itseäni aina harmittaa kun etsii jotain osaa niin vastaukseen voi mennä useita päiviäkin. Yritän vastata kysymyksiin ja auttaa kaikkia hyvin nopeasti. Sitä varten telegram ja whatsapp yhteys tulee olemaan jatkossa iso osa asiakaspalvelua.  Sähköpostilla ja soittamalla saa myös nopeasti palvelua. Pyrin vastaamaan myös iltaisin ainakin nyt aluksi. 8-18 aikaväli on kuitenkin paras aika tavoitella.

Varasto on rakentumassa ja tarkat varasto saldot tulevat sivuille vielä tämän kauden aikana. Tavaraa tilataan varastoon ensimmäisten kuukausien aikana kiihtyvään tahtiin. Nyt on kuitenkin kaikilla euroopan toimijoilla vaikeuksia saada tavaraa koronan takia. Toivon siksi alussa vähän kärsivällisyyttä toimitusaikojen suhteen, ne ovat kuitenkin kohtuulliset myös nyt alussa. Minulla on keskieuroopassa useampi varasto josta saan tavaraa. Normaalissa olosuhteessa toimitukset ovat 3-5 päivää suomeen ja 2 päivää suomessa asiakkaalle toimitettuna.

Sydämmellinen kiitos koko suomen tähtiharrastajien yhteisölle matkasta tähän pisteeseen. Tiedä mitä mielenkiintoisia mahdollisuuksia tulevaisuudessa tulee eteen, Suomesta ei ainakaan osaamista puutu! Olen ollut onnekas tutustuessa moneen teistä. Jos haluatte liittykää Astro art Finlandin Facebook ja IG tileille, linkit on alla. Sinne luodaan sisältöä ja opetusmateriaalia tulevaisuudessa. Halukkaat voivat myös jakaa sivuja eteenpäin, olen kiitollinen kaikesta avusta yrityksen alkumetreillä.

Erik Pirtala on toiminnassa mukana ja ollut suureksi avuksi sivujen kanssa. Hän auttaa teitä mielellään myös. Yritetään antaa Erikin kuitenkin valmistua diplomi insinööriksi ajallaan ja vaivataan häntä vain somessa nyt aluksi. Toivotaan että Erik innostuu hommasta ja jatkaa valitulla tiellä. Hän on erittäin lupaava nuori harrastaja, olen ylpeä Erikin asenteesta ja taidoista. Hän on yksi nopeiden kehittyviä kuvaajia Eurooopassa. Käykää katsomassa esimerkiksi hänen astrobin tiliä: https://www.astrobin.com/users/erik.pirtala/. Erikin ja Minun kuvia tulee myös eri tauluformaatteina myyntiin, toivottavasti löydätte sieltä mieluista koristetta seinille.



Jussi Koponen

Tämähän on hieno uutinen! Onnea ja menestystä yritykselle!

Jussi Halttunen

Vaikuttaa todella hyvältä ! Mukava ja ystävällinen viestintä ja nopea vastaus kysymyksiin. On hyvä, että saadaan Suomeen toimiva astrokauppa. Tämä vie hyvin tähtiharrastusta eteenpäin.
SkyWatcher Esprit 120ED, Skywatcher Evostar 80ED
Celestron Edge HD 8
Skywatcher Flextube 400, Quattro 254
SW NEQ6, SW AZ-EQ5, Ioptron GEM45, Ioptron AZ Pro
ZWO ASI294MC Pro, ZWO ASI178MC Cool

Ransu

Onnea ja menestystä yritykselle! Hieno asia että saadaan Suomeenkin tarjontaa :azn:
Rauno Päivinen
Imatra
C14, Meade10" LX200 OTA,Tal100RS, Vixen 81SD, EQ8.
http://pellervo-observatory.blogspot.com/

wm-x

#5
Kiitos kaikille! Ihan mieletön vastaanotto ollut. Kiitos myös kaikille heti tilauksen tehneille. Nyt alkaa kova urakka tuotteiden lisäyksessä verkkoon, 1/10 osa tuotteista on nyt vasta sivuilla. Muistakaa kysyä jos etsimäänne tuotetta ei löydy, se on kyllä tulossa. Erik on sitkeästi opiskeluiden ohella tehnyt ihan huippu duunia noiden tuotekuvausten kanssa, jos sieltä löytyy jotain sammakoita meille voi siitä ilmoitella. Korjaamme heti virheet sivuilta.

Varastoa alkaa tulemaan ensi viikon maanantaina tänne euroopasta. Nyt ollaan hieman kurjassa välivaiheessa, mutta toivon hieman kärsivällisyyttä, että saadaan homma normaalisti rullaamaan. Meidän alan varaston arvo ei ole ihan pieni niin tarvitsen sen kerryttämiseen aikaa, mutta suomeen kuitenkin tulee iso varasto tavaraa ja täältä myydään sitten maailmallekkin.

Nyt tilanneille varmasti pystytään lupailemaan toimitusta jouluun mennessä. Seuraavalla viikolla jo lähtee tavarat liikkumaan asiakkaille kun vaan saapuu tänne. Lähinnä pidempään kestää tuotteilla, jotka tulevat yhdysvalloista esim. Chroman filtterit ja Qhyccd kamerat. Joidenkin tuotteiden osalta lisähaastetta antaa, että ne ovat loppu koko Euroopasta. Tuotanto on jo kuitenkin hyvällä tasolla. Kun toimituksien suma saadaan maailmalta purettua aletaan olemaan normaalissa tilanteessa.

Kiitollisin terveisin,

DarkSide

Onhan tämä vähintään hatun-noston arvoinen teko aikana, jolloin tavaraa saa huonosti kun Kiina yskii.
Tätä palvelua aidolla suomen kielellä kaipaa moni suomalainen kuluttaja kokeiltuaan lontoota ranskalaisessa astrokaupassa.
Sydämestäni toivon onnea ja pitkää ikää yrityksellenne  :cool:

wm-x

#7
Lainaus käyttäjältä: DarkSide - 25.11.2020, 23:32:59
Onhan tämä vähintään hatun-noston arvoinen teko aikana, jolloin tavaraa saa huonosti kun Kiina yskii.
Tätä palvelua aidolla suomen kielellä kaipaa moni suomalainen kuluttaja kokeiltuaan lontoota ranskalaisessa astrokaupassa.
Sydämestäni toivon onnea ja pitkää ikää yrityksellenne  :cool:

Kiitos!
Summasitkin hyvin haasteita heti firman alkutaipaleelle. Perustaa kun olen sinnikkäästi ja pitkään rakentanut, ei hirveästi tulevaisuus jännitä.  Toivotaan, että saadaan Eurooppalainen yhtiö tästä rakennettua ja työllistettyä väkeä suomessa. Mielenkiinnolla menen uusia haasteita kohti.

einari

Nyt kun muistan ja Eurooppaan menosta puhutaan niin siinä vaiheessa viimeistään kannattaa hommata se oma domain sähköpostin päätteeksi. Aavistuksen uskottavuutta lisää enemmän kuin gmail.
___
Tapio

Jussi Halttunen

Hyvin sujuivat kaupat ja SW:n Skyliner 10" Dobson tuli sovitussa ajassa ja jopa hieman nopeammin. On kyllä hienoa, että on tällainen uusi  astrotarvikkeiden kauppa saatu Suomeen !
SkyWatcher Esprit 120ED, Skywatcher Evostar 80ED
Celestron Edge HD 8
Skywatcher Flextube 400, Quattro 254
SW NEQ6, SW AZ-EQ5, Ioptron GEM45, Ioptron AZ Pro
ZWO ASI294MC Pro, ZWO ASI178MC Cool

Pappis

Lykkyä tykö projektiin!

Miten, otatko Willian Opticsin valikoimiin?

CSB

Vauchi, tänään tuli Astroart kaupasta uusi Star Adventurer 2i Pro Pack. Nyt leikitaan until taivas aukea.

Huomasin kun hinta edullisempi kuin monet ulkomaalainen kaupat.


Kuukatti

Uusi hovihankkijani on Mikkelistä, ei enää ulkomailta!

Kiitos Jukka hyvästä palvelusta.
Petrus Kurppa

EJP


tomppa

Nyt oli tullut myös iOptron mallistoon. Tilasin itse iOptronin kuulapään omaan Star Adventureriin. Tosiaan, kuten CSB sanoi, hinnat tuntuvat olevan huokeammat kuin muualla.

Näytti olevan synttäritarjouksena alennukset kiikareista ja cashback iOptronin tuotteista. https://www.astroart-store.fi/news/3/astroart-store-on-2kk-ikainen