Minä sain tuolta pelkän perävalo-takuun. Ostin ccd-kameran joka toimii satunnaisesti. Eivät vastanneet yhteydenottooni.
Perävalotakuu vastaa valitettavasti minunkin tuoretta kokemustani. C9.25 oli varsin heppoisesti pakattu pitkää reissua varten (yksi ohutseinäinen pahvilaatikko joka hikisesti riittävän iso, ts. putken molemmat päät käytännössä suoraan ohuen pahvilaatikon päätyjä vasten, ympärillä styroxlastuja). En usko että putki rahdista silti kärsi (tuurilla ne laivatkin seilaa). Sen sijaan apupeili oli niin löysällä että pyöri ja hölskyi korrektorin reiässä

Ennen ostoa tekemääni kysymykseen "are there any issues with the scope" sain vain vastauksen että "it's a naked tube :)", tarkoittaen että mitään lisäkilkkeitä ei kauppaan kuulu. Löysä apupeilin pidin tekee kuitenkin pysyvän kollimoinnin mahdottomaksi. Löysyys on niin päivänselvä, että joko 1) ovat huomanneet eivätkä kertoneet, ts. ovat epärehellisiä, tai 2) eivät olleet vilkaisseetkaan putken toimintaa ennen myyntiin laittoa, ts. ovat epäpäteviä.
Laitoin ihan asiallisen meilin samana iltana kun putki oli saapunut ja olin huomannut tuon, kuvasin ongelman, ja kysyin "what should we do?". Tästä on nyt viikko, ei vastausta. Lienee turha toivoa että Steve on vain nuhassa kotona ja vastaa kyllä pian.
EU:ssa kun ollaan ja PayPalilla maksettu niin saisin toki rahani takaisin riitauttamalla diilin. Kuitenkin, koska olen hiukan tyhmä masokisti ja tykkään nikkaroida, päätin ottaa selvää onko ongelma fiksattavissa ja näyttää olevan, joten yritän saada putkesta vielä soivan pelin
https://www.cloudynights.com/topic/600823-c925-corrector-secondary-centering-looseness-problem/. Rahaa menee muutama kymppi uuteen apupeilin pitimen tiivisterenkaaseen, jonka tilasin Starizonalta (voi olla että löytäisi jostain Euroopastakin mutta eipä ole tullut vastaan). Toivottavasti saan korrektorin ja apupeilin rotationaalisen asemoinnin kuntoon.
Vaikka nyt valitsinkin tämän tien riitelemisen sijaan, niin tuskin olisin putkea lähtökohtaisesti ostanut, jos olisin tiennyt että on ns. sökönä ja korjauskin sisältää epävarmuuden siitä saako kolme-elementtisen optiikan kotikonstein enää koskaan ruotuun.
Take home message: en todellakaan osta noilta koskaan enää mitään...

Hyvä jos jollain muulla on ollut parempi tuuri.