On paypal turvallinen kun jos ei tuotetta tulekkaan niin rahat palautuu. Olen jo tainnut jossain yhteydessä täällä aiemmin kertoa miten 2015 kun möin astrotarvikkeita Yhdysvaltoihin, sain maksut paypal tililleni ja yritin siirtää ne omalle pankkitililleni. Tilinumero oli aivan oikein annettu paypalille koska olin siirtänyt useasti aiemmin samalla tavalla ja saanut rahat noin kahdessa pankkipäivässä. Nyt ihmettelin kun meni neljäkin päivää eikä rahoja kuulunut. Aloin tutkia, tein tiedusteluja paypalille, vastaus sieltä kestää...Huomasin lopulta etsiessäni tarkkaan paypalin siirtotietoja että kun siellä näkyy tilinumeron loppuosa, ettei se ole sama kuin minulla. Kaikkea tuli mieleen ja yritystä kun vertailin loppuosia esim. kaikiin tlleihin joille olin maksanut verkkopankissa tai joilta olin maksuja saanut. Yhden tilin loppuosa täsmäsi: Turku Energia, joka on sähkölaitos täällä ja jolle maksan sähkölaskuni. Soitin sähkölaitokselle ja siellä sanoivat että jokin outo suoritus oli heille tullut pari päivää sitten. Sanoin summan 1350 euroa, ne täsmäsi ja siirsivät minun pakkitililleni.
Ei se muuta paypalin luotettavuutta, oliko sitten joku koijari joka sai ainakin häiriötä aikaiseksi vai sotku itse paypallilla, se jäi arvoitukseksi...