Terve tässä on tapahtunut varmaan jonkin asteinen väärinkäsitys. Ilmeisesti olen sitten "tiukkapipoinen" koska olen yrittänyt opastaa esittämään kysymyksen ko. asiaan kuuluvassa ketjussa.
Selitys tälle viestille on siis paikallaan. Opastin käyttämään "oikeaa" viestiketjua sen takia että joskus myöhemmin joku toinen foorumia käyttävä voi mietiskellä mahdollisesti samaa asiaa mutta ei löydä vastausta sen takia koska se on esitetty toisessa viestiketjussa. Tämä foorumi on erittäin hyvä tietojen keruu paikka harrastusta aloittelevalle mutta se toimii sellaisena vain jos tarvittava tieto löytyy jollakin tapaa. Tämän takia kannattaa käyttää oikeaa viestiketjua, jolloin tulevatkin käyttäjät löytävät tarvitsemansa tiedonmurut. Itselleni olen ammentanut merkittävän määrän tietoa tältä foorumilta, voisinpa jopa sanoa että en olisi nyt tässä vaiheessa harrastusta ilman tätä foorumia.
Toivottavasti tästä viestistä ei kukaan pahoita mieltään koska tämän viestin kirjoitin hyvässä hengessä, aivan kuten tuon edellisenkin viestin, Kenenkään harrastusta ei missään nimessä ole tarkoitus yrittää lannistaa