Registax 5.1 "Not enough storage is available to process this command"

Aloittaja jtbo, 04.12.2010, 19:33:53

« edellinen - seuraava »

jtbo

Taas jotain mistä en löydä tietoa enkä itse ymmärrä.

Vanhoja kuvia kuusta ajattelin pinota tuolla Registax 5.1 versiolla, jonka kävin juuri lataamassa, mutta jo 2 raw muotoista kuvaa saa aikaan moisen virheen, teen kai jotain väärin.

Käynnistettyäni ohjelman otan ylhäältä valinnan select ja valitsen kuvat, klikkaan open ja ohjelma kysyy "stretch intensity levels?" vastaan yes tai no, niin vasemman alanurkan progress bar kulkee 100% kohtaan ja tulee otsikon mukainen virheilmoitus, tosin kerran sen lisäksi tuli "loading aborted" muttei sitä ole näkynyt kuin kerran.

WinXP
3Gt rammia, josta 2Gt vapaana
Levytilaa gigatolkulla vapaana.

Pitäisikö tuosta ohjelmasta säätää jotain asetusta, olen pitänyt oletukset päällä? Kyllä se mielestäni aiemmin toimi ihan hyvin, 4 versiota olen käyttänyt ja vähän jollain vuotta vanhalla 5 versiollakin, huuli on pyöreä  :huh:

jussi_k_kojootti

Onko levytilaa "tarpeeksi" vapaana siellä missä on windowsin Temp-hakemisto, siis yleensä c:\Temp ?
Vaihtoehtoisesti, onko levytilaa vapaana siellä mistä Registax mahdollisesti etsii Temp-tilaa ?
jussi kantola / oulun arktos
CG-5 GOTO + KWIQ-guiding + SW80ED  // 10" dobson // canon eos 450d mod & 400d / ASI 120MM
http://astrobin.com/users/jussi_k_kojootti/
http://oulunarktos.fi/

jtbo

Lainaus käyttäjältä: ketarax - 04.12.2010, 21:58:01
Onko levytilaa "tarpeeksi" vapaana siellä missä on windowsin Temp-hakemisto, siis yleensä c:\Temp ?
Vaihtoehtoisesti, onko levytilaa vapaana siellä mistä Registax mahdollisesti etsii Temp-tilaa ?


Luulen, että Registax etsii sieltä Temp paikasta sitä tilaa, tosin en ole löytänyt moista optiota vielä mistään.

Keksin kuitenkin mikä oli vikana, mullahan oli /3GB valitsin käytössä boot.ini tiedostossa, otin sen pois ja käynnistin koneen uudelleen, nyt on vain kerran tuo ilmoitus tullut ja sekin tuli, kun pinoon eksyi rikkinäinen .raw.

Levytilaa on jotain satoja gigoja vapaana, eli tälläkertaa ei siitä ollut kyse.

jtbo

Äääh, nyt se tuli takaisin, mutta nyt ilmoittaa tuon kun klikkaan aligment featuren kuvasta eli esim. tähden, pitää kokeilla auttaisiko koneen uudelleenkäynnistys taas, tilaa kun on jälleen vapaana vaikka kuinka, samoin muistia.

Kumma on tuo virhe, kun siitä ei löydy mistään oikein tietoa, Microsoftin serverikäyttiksien osalta jotain, mutta ilmeisesti kellään muulla Registax käyttäjällä moista ei ilmene ja jokin tekijä mulla täytyisi siis olla joka mahdollistaa moisen ilmentymisen, merkillistä kerrassaan.