viive muistutusviesteissä/niiden tulematta jääminen?

Aloittaja okumara, 17.09.2010, 12:55:00

« edellinen - seuraava »

okumara

#15
Lainaus käyttäjältä: GaryP - 20.09.2010, 11:43:21
Selittelyksi se taitaa kuitenkin mennä taas, siis alkuperäisen kirjoittajan puolelta.
?? Mielestäni minulla ole mitään seliteltävää, mutta jos haluat, niin oli kai minun puolestani tyhmää olettaa että näinkin teknisen harrastuksen parissa pyörivät ihmiset ymmärtävät atk maailmassa käytössä olevan termin. Vastineeksi sanottakoon, että henk. koht. olen joutunut monesta täällä foorumilla käytössä olevasta termistä (niin virallisista kuin 'slangi'-ilmaisusta) ottamaan selvää. Ilman mitään nokankoputtelua termin kirjoittajalle.. Vai onko minulta jäänyt huomaamatta foorumin säännöissä kohdat joissa kehotetaan käyttämään kirjakieltä ilman harraste/ammatti/slangi -termistöä?

palatakseni aiheeseen, esim. tästä ketjusta tulleita ilmoituksia on edellisen postaukseni.. anteeksi; kirjoitukseni jälkeen tullut vain kolme (3) kpl, kun vastauksia on 10 kpl..
ja tarkistin vielä webbihotellimme palvelunhallinnasta ettei spamassasin -palvelinpään roskapostifiltteri ole käytössä.

Ja puuttumatta rss luvun käytännöllisyyteen, veikkaan että läheskään kaikki foorumin vähemmän aktiiviset/ei-intensiivi jäsenet eivät tilaa syötettä saati käytä rss lukijoita ollenkaan, mutta sähköposteja lukiessaan huomaavat 'kappas, tuohon mielenkiintoiseen aiheeseen on tullut posti, käynpä vilkaisemassa'.

Pystyykö jossakin rss syötteen lukija ohjelmassa (eikö olekkin sanahirviö kielipoliisit? rss-readeri ei varmaan käy? :D )  määräämään näytettäväksi vain esimerkiksi yhden seuraamansa ketjun viestit? kertokaa toki jos saa, minulla vilisee koko foorumialueen uudet viestit tuossa miniohjelmassa.
N.M. @ Lpr

Lauri Kangas

Lainaus käyttäjältä: okumara - 20.09.2010, 13:03:49
rss syötteen lukija ohjelmassa (eikö olekkin sanahirviö kielipoliisit?)

No nyt kun oikeen pollarit kutsuttiin paikalle  :grin: niin se kirjoitetaan RSS-syötteen lukijaohjelma.  :wink:

okumara

Lainaus käyttäjältä: Lauri Kangas - 20.09.2010, 13:25:48
No nyt kun oikeen pollarit kutsuttiin paikalle  :grin: niin se kirjoitetaan RSS-syötteen lukijaohjelma.  :wink:

:D äidinkieli ei ikinä ollut vahvin aine koulussa ;)
N.M. @ Lpr

GaryP

Lainaus käyttäjältä: okumara - 20.09.2010, 13:03:49
?? Mielestäni minulla ole mitään seliteltävää, mutta jos haluat, niin oli kai minun puolestani tyhmää olettaa

Se oli yleistetysti, eli selitettävää on korkeintaan sillä joka sen oudon sanan sinne laittaa. Tuonkin näköjään pystyi lukemaan niin että tuli paha mieli, mutta sellaista sattuu joskus. Tarkoituksenmukaista se ei kuitenkaan ollut.

Kari

PS. Äidinkieli oli minullakin peruskoulusta poistuttaessa huonoimpia numeroita, loput olivat vain huonoja numeroita...
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...