Starry Night 6

Aloittaja artoni, 04.08.2006, 21:47:05

« edellinen - seuraava »

artoni

Hei! Starry Night 6-versio on näköjään ilmestynyt. Saako sitä ostettua Euroopasta postiennakolla. Internet maksu puoleen en oikeen luota.

wizardd

Lainaus käyttäjältä: artoni - 04.08.2006, 21:47:05
Hei! Starry Night 6-versio on näköjään ilmestynyt. Saako sitä ostettua Euroopasta postiennakolla. Internet maksu puoleen en oikeen luota.

Tarkoitat varmaankin internetissä maksamisessa luottokorttia? Kannattaa nordeaan luoda tili, ja verkkopankki tunnukset sille tilille. Nordean solo-maksu (verkkomaksu) toimii jo tuhansissa eri kohteissa ja siinä ei ole samanlaista ongelmaa kuin luottokorttimaksamisessa. Myös Sampo-pankin visa electron kortti (ja käsittääkseni nordean) käyvät useisiin kohteisiin luottokortin rinnalla maksuvälineenä.

Loistavaa olisi jos URSA alkaisi ottaa myyntiin näitä tähtikarttaohjelmia  ;D

artoni

Lainaus käyttäjältä: wizardd - 13.08.2006, 20:56:52
Tarkoitat varmaankin internetissä maksamisessa luottokorttia? ;D
Kyllä juuri sitä.

einari

Softien ostossa olen useimmiten käyttänyt PayPal:ia tai sitten ihan pankin ulkomaan maksua (täytyy vaan saada myyjän IBAN/SWIFT-numerot).
___
Tapio

Kaukinen

Paypal on mielestäni turvallisin tapa maksaa netissä. Siinä maksun saaja ei saa missään vaiheessa tietää ostajan luottokortin numeroa. Ja mikäli ostajalle ja myyjälle tulee erimielisyyksiä, Paypal voi jäädyttää maksun ja auttaa asian selvittämisessä.
Celestron Nexstar 8i SE,  William Optics 2" Dielectric diagonaali ja mikrofokuseri, Celestron 80/600 ED APO, Celestron CGEM jalusta tuplasatulalla, Baader Hyperion 8-24mm Clickstop Zoom, Baader Hyperion Aspheric 36mm, Baader Ortho 7mm, Celestron reducer f6.3, LVI SmartGuider, Canon EOS 60Da

PetriKe

PayPal on hyvä, mutta en näe ongelmaa suoraan Visalla maksamisessa. Itse olen tehnyt kymmenittäin verkko-ostoksia Visalla ja vain yhdessä tapauksessa tavara ei tullut koskaan perille. Tämänkin kauppahinnan Luottokunta hyvitti seuraavassa laskussa.

Toki kannattaa aina ennen ostosta hiukan selvittää ko. nettikaupan toimivuus ja tunnettuus, vaikkapa googlettamalla. Ja tietysti varmistaa, että itse luottokorttitietojen antaminen tapahtuu aina https:n yli.
Selkeitä kelejä,

Petri Kehusmaa