Halpa laajakulma web-kameraan!

Aloittaja GaryP, 11.12.2006, 10:22:09

« edellinen - seuraava »

GaryP

Terve

Tämä on varmasti jo kaikille tuttu juttu, mutta leikkien keskellä vasta nyt itse huomasin että muutaman euron ovisilmästähän saa aika laajakulmaisen linssin vebbikameraan.
:)

EDIT: No niin, onhan niitä hulluja muitakin: http://aggregate.org/DIT/peepfish/

T:Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

einari

Olen ollut samoilla jäljillä ja itse asiassa tein tässä kierroksen Tampereen rautakaupoissa ja lukkoliikkeissä.
Hain itse asiassa hieman suurempilinssistä ovisilmää kun olin nähnyt nettisivun sellaisesta, mutta ainakaan normaalivalikoimissa sellaista isolinssisempää ovisilmää ei tuntunut olevan.
___
Tapio

GaryP

Heitä vinkillä jos sattuu osumaan matkan varrella silmään. Mahtaakohan noissa olla eroja muuten, halvalla saa halpaa, mahtaako noissa olla optisesti kuitenkaan mitään eroa? Eihän tätä kannata liian vakavissaan ottaa, mutta jos eroja kuitenkin on, niin mikä ettei sitten jos vielä hinta/laatukin pysyy hallinnassa.

Ajattelin virittää tuon talon katolle sojottamaan, ikkunan kautta pitkällä kepin nokkaan, kun tuo seuraava tähdenlentoaika koittaa.

Kari

Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

GaryP

Heh, toisessa keskustelussa viitattiin tähän vanhaan, joten kuittaan tämän menneen talven lumiksi enkä virittele enää ovisilmästä mitään. Ei toimisi tarpeeksi hyvin. Kiitos ja hyvää yötä!

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...