k3ccdtools ei löydä kameraa?

Aloittaja frodo, 01.10.2009, 20:22:42

« edellinen - seuraava »

frodo

Hei taas

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä..... Miksi kyseinen ohjelma ei suostu löytämään webkameraa, joka on logitech:in e2500? Olen kahlannut jo melkein kaikki portit läpi, vaan eipä löydy kameraa. Kertokaas tyhmälle mitä tehdä...
-Frodo-

DarkSide

Lainaus käyttäjältä: frodo - 01.10.2009, 20:22:42
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä..... Miksi kyseinen ohjelma ei suostu löytämään webkameraa, joka on logitech:in e2500? Olen kahlannut jo melkein kaikki portit läpi, vaan eipä löydy kameraa. Kertokaas tyhmälle mitä tehdä...
-Frodo-
Tuskin tyhmä olet, mutta laitevalmistajat tuntuvat vaativan käyttäjiltä lähes ohjelmoijan/koodaajan taitoja  :evil: Itsekin kameroiden
kanssa tuskallisia asennuksia tehneenä ymmärrän ongelmaasi. ÄLÄ masennu  :cheesy:

Mietin vain, että olisiko ohjelma vanha tunnistamaan kameraa? Kävin K3ccdtoolsin sivulla ja uusin versio on 2/2008 ja webkamera varmaan uudempi.
Viisaammat voi toki kertoa lisää, mutta itse olisin ajuriongelman kannalla..
Kun kytket USB-kameran koneeseen, niin tapahtuuko mitään tunnistamista (käyttöjärjestelmässä)?

t.Jyrki  :wink:

frodo

Sain kun sainkin sitten ohjelman löytämään kameran. Menin ohjelmatiedostoihin->k3soft&hard ->k3ccdtools ->configuration settings ->, ja siellä oli videocapture, driver kohdassa 1, joten muutin tuon arvon 0:ksi. Johan alkoi pelittämään kamerakin  :smiley:

(huom. Minullahan ei tiedettävästi ole todellakaan sitten tuota kärsivällisyyttä, vaan kaiken pitäisi aina tapahtua heti ja nopeasti :rolleyes: )

   -Frodo-