Yhteis ostot!

Aloittaja Pete, 01.10.2009, 20:15:14

« edellinen - seuraava »

Pete

Moro!


Onko kukaan tullut koskaan ajatelleeks että kun ostaa kerralla ja paljon saa hinnasta reilusti huojennusta?!
Itse olen nyt tässä ostanut oikein urakalla kaikkea mahdollista okulaarista kaukoputkeen ja tarjouttanut
niitä röntissä, hinnat tippuu hyvinkin tuotteista ja määristä riippuen n.5-20%.
Eli joku yhteisosto järjestelmä olis hyvä kun joku kehittäis semmoisen!



T.Pete :cool:
Petri Hynninen
EQ-6 PRO SynScan + gps/ EQ-6 / EQ-5 SynScan / EQ-5
C-11 SCT/ SW-200/1000 / vixen VMC 110L / Cel ED 80/600 /
Sony a 200 DSRL / Canon PS A590IS / Medion 4Mp / Epson 650 1,1Mp / OSS Guider/ OSS DSCI II

Jarkko.A

Mie voisin kehittää semmoisen. Tosin ulkomaan ostoja varten. Tosin ulkomailta ostamista varten ja tarkemmin Telescope Servicestä ostamista varten. Saan 5-25% tuotteen hinnasta alennusta kun olen ostanut heiltä pitkään ja järkännyt kaveripiirissä yhteisostoksia ja jelppaan suomenkielisten viestien kääntämisessä englanniksi (juu sinne todellakin menee viestejä suomeksikin vaikka ilmoittavat palvelevansa vain saksaksi ja englanniksi). Ja olen yrittönyt ajaa sinne läpi semmoista järjestelmää, jossa kaikki takuukuljeukset menisivöt TS:n piikkiin ja ompa ollut juttua Suomalaisen sivuston perustamisesta, jonka kautta ostettaessa takuukuljetus olisi aina ilmainen, miinuspointtina se että Suomen alvi nostaa hintoja. Tähänkin on ratkaisu, silllä tulli voi antaa huojennuksen tai poistaa alvin kokonaan, jos tilaaja voi todistaa käyttävänsä laitetta tieteellisiin tarkoituksiin. Se toimisi niin, että jos hakee huojennusta/poistoa, pitää listata tilattavat/tilatut laitteet ja niiden käyttötarkoitus ja käyttöikä. Sitten kun lupa on saatu, se skannataan ja laitetaan tulemaan Suomen päähän ja hinnoista poistetaan/palautetaan alv.

Käytännössä Suomen toiminta olisi dropship toimintaa, eli paketissa lukee lähettäjänä Suomalainen firma, mutta tavara on tullut kuitenkin Saksasta sillä varastointikuluja ei haluta ja TS:n UPS sopimus on kuitenkim helvempi kuin mitä tulisi maksamaan lähetys Suomen sisällä postin tai matkahuollonnkautta. Viivästystä kuitenkin pari päivää.

Tuotetiedot olisivat sivuilla suomeksi ja minä vastaisin sähköposteihin ja jos en tietäisi jotain, niin kysyisin englanniksi Saksasta ja vastaisin alkuperäiselle kysyjälle suomeksi. Tämän kehittäminen vie kuitenkin aikaa, ja sillä välin voi kimppatilauksia tehdä minun kautta. Kusetusta tässä ei pysty tapahtumaan, sillä jos tilauksen yhteisarvo ylittää minun TS:n luottorajan, maksetaan tilaus siinä tapauksessa TS:n tilille. Muuten maksu minulle luovutuksen yhteydessä. Osamaksusysteemistäkin on neuvoteltu.

Mie oon tillaamassa kohta parin tonnin edestä, joten jos kiinnostusta, laittakaa mailia jarkaira ät gmail piste com

kurppa

sait E-mailia Jarkko
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

Meade-mad

Jos tavarat on tuotu EU alueelle saksassa niin miksi niistä pitäisi maksaa tullia tai arvonlisäveroa Suomessa?

jk
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

Lauri Kangas

Lainaus käyttäjältä: kurppa - 10.12.2012, 23:46:16
sait E-mailia Jarkko

Muistathan edelleen tarkistaa minkä ikäisiin viesteihin vastaat. :smiley: