Redshift 7 Premium

Aloittaja artoni, 13.07.2009, 08:28:06

« edellinen - seuraava »

artoni

Hei! Onko kellään tietoa saako tota Redshift 7 Premium englannin kielisenä? Onko tietoa / kokemuksia ohjelmasta? 

einari

Tarkoitko mahdollisesti että saako Redshiftiä jollain muulla kielellä kuin englanniksi ?
Siihen en osaa vastata.
Itse asiassa kun muistelin menneitä ja kaivelin arkistoja niin multahan löytyi jopa ikivanha Redshit 2 (sen voisi minulta saada vaikka postikulujen hinnalla jos kiinnostaa).
Mielikuva on että en tykännyt kauheasti koska käyttöliittymän koin oudoksi ja oli suuntautunut enemmän simulaation puolelle.
Olettaisin että käyttöliittymässä on tapahtunut kehitystä, mutta näyttää edelleen olevan simulaatio-orientoitunut.
Mutta näyttää siihen saavan normaalit tähtikataloogit eikä ole hinnalla pilattu.
___
Tapio

artoni

Lainaus käyttäjältä: einari - 13.07.2009, 18:37:29
Tarkoitko mahdollisesti että saako Redshiftiä jollain muulla kielellä kuin englanniksi ?
Siihen en osaa vastata.
Itse asiassa kun muistelin menneitä ja kaivelin arkistoja niin multahan löytyi jopa ikivanha Redshit 2 (sen voisi minulta saada vaikka postikulujen hinnalla jos kiinnostaa).
Mielikuva on että en tykännyt kauheasti koska käyttöliittymän koin oudoksi ja oli suuntautunut enemmän simulaation puolelle.
Olettaisin että käyttöliittymässä on tapahtunut kehitystä, mutta näyttää edelleen olevan simulaatio-orientoitunut.
Mutta näyttää siihen saavan normaalit tähtikataloogit eikä ole hinnalla pilattu.
Ei vaan tarkoitan saako sitä englannin kielisenä? http://www.booky.fi/book.php?book_id=9783803217769 tossa edellä olevassa linkissä toi kirja on saksan kielinen, mutta ei selviä onko
softa englannin vai saksan kielinen. ISBN-13: 9783803217769, ISBN-10: 3803217768 Hinta: 83.20 €
Mulla on itellä RedShift 5 versio ja ajattelin et onko 7 versiossa jotain parannuksia. 6 versiossa ei ollut mitään ihmeellistä.


Kari_A_K

Redshift 7 Premium on saatavissa ainakin englanniksi ja saksaksi. Muita versioita en ole nähnyt markkinoitavan, mutta voisin kuvitella niitä löytyvän ainakin ranskaksi ja espanjaksi.

Versiossa 6 on mukana 263 sivuinen käyttäjän käsikirja (User Manual), jossa ohjelman eri ominaisuudet on esitelty melkoisen kattavasti. Versiota 7 mulla ei vielä ole, mutta uskoisin manuaalinkin päivittyneen.

Version 5 ja 6 väliset erot eivät ainakaan tähtikarttapuolella olleet kovinkaan merkittäviä, miten lienee simulaatiopuolella. Versio 7 pitäisi kuitenkin olla huomattavasti laajempi kaikin puolin, mutta en ole vielä sitä käsiini saanut. Yhdeltä saksalaiselta firmalta olen yrittänyt sitä ostaa, mutta eivät ole saaneet toimitettua minulle laskua, jolla voisin maksaa ostoksen. Tietäisikö joku jotain toista firmaa kuin tämä HQMedia euro-alueella, joka ohjelmaa myisi?

Kari A K

artoni

#5
Olen itsekin katsonut kuka mahdollisesti myisi Redshift 7 Premium eng-versiota. Suomessa ei ainakaan kukaan. Olisiko mahdollista ostaa kimpassa toi ohjelma? 80 eken softaan tulee toimituskuluja noin 30 ekee ja jos saisi ostettua kimpassa kulut jakautus ja sais huomattavasti halvemmalla. 

artoni

No nyt sitte tilasin Redshift 7 Premium - Download Editionin. Latasin sen netistä ja maksoin VISA:lla. Latauksen jälkeen poltin softan DVD:lle, jotta media jää itelle (Ei tarvii enää ladata jos kone menee sekaisin).
Olen  tyytyväinen Redshift 7 Premium versioon. http://www.redshift-live.com/index.php/en/ ja maksoi 50 €.