Tulipallo?25.2-26.2

Aloittaja Skyliner68, 26.02.2009, 09:25:26

« edellinen - seuraava »

Skyliner68

Heips Logitech Fusion ensimmäistä yötä kuvaamassa en tiedä oliko tulipallo vai joku heiastus melkein ensimmäiset ruudut niin voiko olla tuuria että osuu heti jotain ruudulle havainnon suunta 360 astetta noin äkkiseltään aloittelijan tiedoilla sammumis korkeus noin 20 astetta
noin kello 00:04:06:454 "itse päättelin lokin tiedoista että oli jotain tallentunut" vielä on hakusessa toi skypatrol4ccd softan loki tallennus
no en tiedä menikö kuvan tulkinta ihan metsään havainto paikka Keski-Suomi Joutsa E26.11 N61,73
kertokaa missä on korjattavaa noissa havainto tiedoissa vai meni metsään aloittelijan kuvan tulkinta
T:Mika
Mika"Skyliner68"Järvinen

Esko Lyytinen

Katsopa sillä SkyPatrolin videovälineellä, mitä sen avulla ehkä selviää.

Esko

Skyliner68

heips tutkin tuota kuva sarjaa skypatrollin video tyäkalulla vaikea sanoa onko kyseessä heiastus vai mikä mutta samalla löysin vielä muista frameista yhden mielenkiintoisen kuvan 01:24:08 "iridium?"kohde painuu horisonttiin
menikö toi eka ilmoitus uutis-ankaksi :angel: mutta laitan vielä kuvan tuosta toisesta
suotanee nää kuvat aloittelijan lähettämiksi
T:Mika
Mika"Skyliner68"Järvinen

PETK

Hei.
Olen itsekkin tuota Skypatrolia käyttänyt ja kun meteorin lentoa katsoo sillä viewerillä niin kohde etenee pitkin
jälkeä pieninä ruutuina ja meteori näkyy pallona keskellä.
http://www.youtube.com/watch?v=VA4AShBJBVM
Linkin video on tehty Skypatrolin tekemistä videokuvista.
Pekka
Pekka Kokko

Skyliner68

heips PETK
olisiko sinulla lähettää skypatrolliin käyttämäsi asetukset pääsisi kokeilemaan niillä
vai käytätkö default asetuksia
T:Mika
Mika"Skyliner68"Järvinen

PETK

Minulla oli ainakin saamallani korpulla kuvakaappaus SP:n asetuksista.
Niitä olen käyttänyt.
Kuva liitteenä.
Pekka
Pekka Kokko

Skyliner68

kiitoksia PETK kokeilen noilla kunhan kelit sallii taas
Mika"Skyliner68"Järvinen