Halpa CMOS kamera seurantaan.

Aloittaja Ilkka, 21.11.2008, 22:07:46

« edellinen - seuraava »

Ilkka

Ostin Aseko Oy;ltä OmniVision Supercam 3Mpixelin USB-kameran jota nyt virittelen seurantakameraksi. Hinta n.160€ joka on kilpailukykyinen.
Videokuvaa ja still kuvaa.
Teollisuuskameroista löytyy hyviä vaihtoehtoja myös varsinaiseen tähtikuvaukseen. Parhaissa on ohjelmallisesti hoidettu RGB ilman suodattimien kanssa pelaamista.

risto1

Kuinka herkkä tuo on Riittääkö tähtien valo, kuvaksi asti. Voi olla em. hinta laatusuhde kohdallaan,
mutta 160€ olisi saanu 3 Philipsiä jotka taatusti näkee heikkostikkin valovoimaisia kohteita.
voin olla  ja toivottavasti olen väärässä.
Risto

GaryP

Haiskahti vähän mainokselta, mutta riitti herättämään uteliaisuuden. Mulla on muuten myytävänä yksi kappale 6MP cmos kameraa hintaan 150€, ei toimi oma salama, mutta kengät on kunnossa. Canon 10D...
:angel:


Mikähän tuo alkuperäisen aiheen USB-kameran tarkempi tietolähde on?

Kari

Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

risto1

Minulla on tulipallokamerana ccd kennoinen Phi ja nopeudella 5fps juuri ja juuri piirtyy kirkkaimmat tähdet kuvaan,
meinasin että jos laitetaan cmos kennoinen nopeampi samaan tehtävään niin mustaa tulee, itseasiassa kokeilin,
mutta piti palata entiseen. Ja eikä välttämättä huonoin asia ole että toi Phi on modifioitavissa  äärettömän HELPOSTI.
Risto

starfoto

Minkälainen Philips Risto sinulla on. Itse olen miettinyt hankkia tulipallo-kameraa, niin ajattelin kysyä, että minkälainen kamera tämä Philips on pelaako hyvin Ja jos saa kysyä, niin mistä hankit.