Nettiyhteyden katkeamisesta

Aloittaja avanti, 06.10.2008, 21:58:57

« edellinen - seuraava »

avanti

Koko nettiyhteyteni katkesi yllättäen, kun olin tänne kirjautuneena, ja nyt olen ollut muka läsnä kauan aikaa. En halua tällaista kyseenalaista kunniaa olla pitkään kirjautuneena. Kun nettiyhteys katkeaa, tai jopa kirjautuneen selain kaatuu tai tulee vahingossa suljettua, olisi hyvä jos tämäkin foorumi kylmästi vain katkaisis yhteyden. Niin käy esim. MikroPC.netissä, se on siis mahdollista. Tiedä sitten tästä foorumista - lieneekö mahdollista?
Lammisen Matti
Galileoscope
Baader Planetarium 15 x 80 kiikari
7 x 50 kiikari
Omegon 2,1x42 kiikari

MarkoM

Käyttämättömän session aikakatkaisun raja on tunnissa, joka on foorumin oletusasetus. Lyhyemmäksikin tuon varmasti saisi, mutta foorumisoftan tekijät suosittavat käyttämään yli 2400 sekunnin eli 40 minuutin mittaista aikakatkaisua...
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

avanti

Lainaus käyttäjältä: MarkoM - 07.10.2008, 15:54:27
Käyttämättömän session aikakatkaisun raja on tunnissa, joka on foorumin oletusasetus. Lyhyemmäksikin tuon varmasti saisi, mutta foorumisoftan tekijät suosittavat käyttämään yli 2400 sekunnin eli 40 minuutin mittaista aikakatkaisua...

Hmm... nettikatkon jälkeen sammutin tietokoneen, menin nukkumaan, tein työpäivän, illalla kotona jälleen tietokoneella tulin tälle foorumille, ja huomasin olevani edelleen kirjautuneena. On se piitkä se teidän tuntinne.  ;D

ML
Lammisen Matti
Galileoscope
Baader Planetarium 15 x 80 kiikari
7 x 50 kiikari
Omegon 2,1x42 kiikari

Uppo

Lainaus käyttäjältä: avanti - 07.10.2008, 23:36:06
Hmm... nettikatkon jälkeen sammutin tietokoneen, menin nukkumaan, tein työpäivän, illalla kotona jälleen tietokoneella tulin tälle foorumille, ja huomasin olevani edelleen kirjautuneena. On se piitkä se teidän tuntinne.  ;D

ML

Köhköh.. tuota niin minäkin olen automaattisesti kirjautuneena. Kuka nyt omalla koneella jaksaisi erikseen aina kirjautua jollekin foorumille kun sen voi automaattisestikin tehdä.

Minulla on kohta 6 päivää täynnä eikä nolota yhtään.  ;D
Jani Virtanen

MarkoM

Lainaus käyttäjältä: avanti - 07.10.2008, 23:36:06
Hmm... nettikatkon jälkeen sammutin tietokoneen, menin nukkumaan, tein työpäivän, illalla kotona jälleen tietokoneella tulin tälle foorumille, ja huomasin olevani edelleen kirjautuneena. On se piitkä se teidän tuntinne.  ;D

Niin ja jäi mainitsematta, että olethan huomannut tuossa yläosan kirjautumiskohdassa tuon vetovalikon, jolla kirjautumisen kestoon pystyy myöskin vaikuttamaan aina tunnista ikuisuuteen... ;D
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

Lauri Uusitalo

Lainaus käyttäjältä: Uppo - 07.10.2008, 23:51:25
Köhköh.. tuota niin minäkin olen automaattisesti kirjautuneena. Kuka nyt omalla koneella jaksaisi erikseen aina kirjautua jollekin foorumille kun sen voi automaattisestikin tehdä.

Minulla on kohta 6 päivää täynnä eikä nolota yhtään.  ;D

Tuo aika taitaa kasvaa vain silloin kun on istunto oikeasti auki. Eli automaattinen kirjautuminen ei tarkoita jotta kello kavisi myos silloin kun et ole foorumilla. Kayttaja vain tunnistetaan keksien avulla.
Kaukoputket: 25cm F5.6 Newton, SW 80ED, Lidl 70/700
Kiikarit: TS 25x80, Olympus 15x50

Uppo

Lainaus käyttäjältä: Lauri Uusitalo - 08.10.2008, 20:31:13
Tuo aika taitaa kasvaa vain silloin kun on istunto oikeasti auki. Eli automaattinen kirjautuminen ei tarkoita jotta kello kavisi myos silloin kun et ole foorumilla. Kayttaja vain tunnistetaan keksien avulla.

No siis tuota tarkoitinkin, ja tuosta kirjautumisesta oli puhe ei täällä notkumisesta. Ehkä sepustin hieman epäselvästi.
Jani Virtanen

Lauri Uusitalo

Lainaus käyttäjältä: Uppo - 08.10.2008, 21:08:07
No siis tuota tarkoitinkin, ja tuosta kirjautumisesta oli puhe ei täällä notkumisesta. Ehkä sepustin hieman epäselvästi.

Yritin olla samaa mielta ja siis myotailla sinun kirjoitusta, ainoastaan tarkentaa hieman, vaikeaa on.
Kaukoputket: 25cm F5.6 Newton, SW 80ED, Lidl 70/700
Kiikarit: TS 25x80, Olympus 15x50