M33 kohteet

Aloittaja artoni, 01.10.2006, 08:44:47

« edellinen - seuraava »

artoni

Tervehdys! Olen yrittänyt löytää omalla Dobsonilla kohteita M33-galaksista, mutta tuli ongelmia kohteitten tunnistamisessa. Löytyykö joltain näitä puuttuvia tietoja? Olen erittäin kiitollinen sille, joka laittais tohon Wordin-liite tiedostoon puuttuvat tiedot. Yritin muuten tilata Uranometria 2000.0 Volume 1, The Northern Hemisphere kirjaa tänä vuonna, mutta sain tiedon kirjakaupasta et sitä ei enää saa? Harminpaikka.  >:(

Horus

Doc -tiedostojen tietoturvallisuus on aika huono, joten olisi varmaan syytä muuttaa tuo toiseen, luotettavampaan muotoon.
Härkämäen observatorio - Tähtitiedettä Itä-Suomessa
Mars MetNet Mission - Kohti Marsia!
Avaruusinsinööri-blogi - Avaruustekniikkaa ja -tutkimusta

Harri Haukka

artoni

Lainaus käyttäjältä: Horus - 01.10.2006, 11:07:18
Doc -tiedostojen tietoturvallisuus on aika huono, joten olisi varmaan syytä muuttaa tuo toiseen, luotettavampaan muotoon.
Mulla on se eri muodossa, mutta laitoin sen Astronettiin DOC-muodossa.

Munkki

Mä en jaksanut ruveta docia avaamaan mutta vihjeenä voisin antaa, että katsoppa Tähdet ja Avaruus 5/2005 ja Sky&Telescope Dec/04. Niissä on oikein hyvät selitykset M33:n sisälmyksistä.
Mikko Salokannel

artoni

Mä muutin DOC-tiedostoa ja nyt se on .txt muodossa. Tossa DOC-muodossa olis vaan ollu M33 kuva nuolien kera sen sisällä olevista Deep Sky kohteista ja ajattelin et se olis hyödyttänyt samalla muitakin tään ryhmän kavereita. Mut se kyllä löytyy tietty netistäkin.