SkyWatcher Dobson 203mm/1200mm Classic Telescope

Aloittaja TähtiJussi, 20.06.2008, 12:04:43

« edellinen - seuraava »

TähtiJussi

Olen etsinyt tätä : SkyWatcher Dobson 203mm/1200mm Suomen liikkeistä mutta en ole nähnyt alle 300€.
Tiedättekö sellasta liikettä, joka myy tätä halvalla?
                                                                                                                                        J-P P
EDIT: Sori tarkoitin tietenkin ulkomailta =)
Jussi-Pekka Blogi
Sky-Watcher 200/1200 dobson, 7x50 kiikarit,
Canon EOS 1000D,  Canon PowerShot A610
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving." Einstein

jperala

Lainaus käyttäjältä: TähtiJussi - 20.06.2008, 12:04:43
Olen etsinyt tätä : SkyWatcher Dobson 203mm/1200mm Suomen liikkeistä mutta en ole nähnyt alle 300€.
Tiedättekö sellasta liikettä joka myy tätä halvalla?
                                                                                                                                        J-P P

Eipä taida uutena saada alle 300€ suomesta.
SW 72mm ED Pro refractor + AZ Merlin SynScan GoTo
Bresser Messier AR 102/1000mm
Sky Watcher 76/300mm Dobson

Kolkkisti

Itse ostin tuolta. Matkahuolto kustantaa 17€
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa2/products.php?&action=show&id=914&show=all

Itse en kyllä muutaman kympin säästön perässä lähtis ulkomailta ostamaan.
Canon EOS 1000D

Kaizu

8" dobsoneissa ei taida tulla edes sitä muutaman kympin säästöä ulkomailta ostaessa. Itse olen suosinut Perseuta Portugalissa edullisuuden ja toimivan palvelun vuoksi. Nyt kun katsoin niin Villen Kello myy samaa dobsonia kutakuinkin samaan hintaan. Raahtikuluissa kotimainen toimittaja lienee edullisempi. Toinen ulkomainen kauppa josta olen onnistuneesti ostanut tähtiharrastustarvikkeita on Saksalainen Teleskop Service. Siellä 200/1200 talousdobson näyttää olevan n.270Eur. Rahtaus Suomeen tulee siihen päälle.

Kaizu
Kai Forssen