AstroArt Store

Aloittaja vehnae, 23.11.2020, 13:07:07

« edellinen - seuraava »

Tane

Viimeisten 13 vuoden aikana jos euroopan(saksa, italia, hollanti ja britit lähinnä) astrokaupoista ei ole tilaamaani tuotetta saatu toimitettua etukäteen luvattuna aikana ovat aina palauttaneet rahat olipa ne maksettu pankkisiirrolla, PayPalilla tai luottokortilla. Pyydettäessä parissa kolmessa päivässä,  eikä reklamaatiota ole tarvinnut tehdä. AstroArtin kanssa tunnen joutuneeni narriksi; lupaa maksaa seuraavaksi päiväksi ja peruu taas muutaman päivän jälkeen määrättömäksi ajaksi. Ei nykyisin ole muualla vastaavaa. Joskus v.2011 oli Saksassa minulla hankaluus ja liike lopettikin heti seuraavana vuotena.
Celestron C14, ASI 462 mono

Tommi L

Puhun vain rehellisesti omista kokemuksistani. Mitään ongelmia heidän kanssaan ei minulla yli 10 tilauksen kokemuksella ole ollut. Ja palvelu on ollut vähintäänkin luokkaa 9/10. Rahoja en ole pyytänyt palauttelemaan koskaan, joten tästä ei ole kokemusta. Ja toki myös uskon, että kaikilla ei ole välttämättä samoja kokemuksia.

Lainaus käyttäjältä: Harmaa Vaeltaja - 04.06.2024, 11:32:18Omituista että kehut Astroartin halua palvella, kun heitä ei saa millään välineellä edes kiinni viikkokausiin. Minusta se ei kyllä taatusti osoita minkään sortin halua palvella tippaakaan. Tuon huonommin ei edes voi asiakasta palvella, tuohan on ihan totaalinen nollasuoritus. Vähään te tyydytte kun asioita ei saa heidän kanssaan edes keskustelun asteelle.

Celestron C8, Celestron EdgeHD 800, Esprit 100ED, Askar FRA400
iOptron CEM70, iOptron CEM26, Celestron AVX
ASI294MM, ASI183MM, ASI462MC, ASI174MM, ASI120MM

naavis

Vaikka muita ongelmia on ollutkin Astroartin kanssa niin meikäläisen viesteihin on aina vastattu yleensä saman päivän aikana.

Tane

Minulle on vastattu viimeksi 24 toukokuuta, huomenna tulee kaksi viikkoa. Sanottiin kassajärjestelmässä olevan edelleen ongelmia. Pari kertaa olen sen jälkeen tiedustellut onko ongelma selvinnyt ja ei enää vastata.

Tane

Peruuttamani tuotteen maksu palautettiin 13 kesäkuuta. Asia kunnossa. Kun heiltä tilaa kannattaa varmistaa ensin että tuotetta on varastossa ja heti lähetettävissä. Mutta muuten jos jaksaa odottaa tuotteen saapumista ensin varastoon ja lähettettäväksi niin siinä voi mennä etukäteen määrättömiä aikoja.

Harmaa Vaeltaja

Sain viimeisimpää mailiini vastauksen eilen. Siinä mailissa peruutin tilauksen. Ja eilen tuli siis peruutuksen vahvistus. Pelkkä vahvistus. Muuta kommunikointia ei siis ole heidän puoleltaan tullut. En todellakaan suosittele tuota puulaakia kenellekään. Eivät ole luotettava myyjä.

Kaizu

Makroskoopin kamerapaketista jäi jälkitoimitukseen soviterenkaita ja filtteri. Peruimme jälkitoimituksen ja lopulta saimme rahat takaisin. Baaderilta osat löytyivät heti.
Kamera onneksi tuli lähes sovitusti, siinä oli isompi raha kiinni. Saattaa olla likviditeettiongelma eli tavara AstroArtille lätee toimittajalta vasta kun he näkevät rahat tilillään.

Kaizu
Kai Forssen

Juhiz1979

Peruutin tilaukseni ja nyt 10 viikkoa myöhemmin en ole saanut rahoja takaisin. En suosittele kyseistä liikettä. Tein myös luottokortti reklamaation pankkiin.

jperala

Mitä tälle firmalle on nyt tapahtunut, alamäki alkoi sellaisen hyvin toimineen kauden jälkeen ja nyt homma on lähtenyt täysin lapasesta ?
SW 72mm ED Pro refractor

Harmaa Vaeltaja

Lainaus käyttäjältä: jperala - 30.07.2024, 11:13:07Mitä tälle firmalle on nyt tapahtunut, alamäki alkoi sellaisen hyvin toimineen kauden jälkeen ja nyt homma on lähtenyt täysin lapasesta ?

Näitä tällaisia piirteitä toiminnassa oli jo puolitoista vuotta sitten, ei ne mistään yhtäkkiä ilmestyneet. Porukka ei vain uskonut asiaa vielä silloin kun niistä postailtiin tännekin.

jperala

Lainaus käyttäjältä: Harmaa Vaeltaja - 30.07.2024, 11:30:09Näitä tällaisia piirteitä toiminnassa oli jo puolitoista vuotta sitten, ei ne mistään yhtäkkiä ilmestyneet. Porukka ei vain uskonut asiaa vielä silloin kun niistä postailtiin tännekin.

Kuitti, itse ostelin tavaraa, mutta homma loppui siihen kun mitään tilausta ei saatu toimitettua enään ?
SW 72mm ED Pro refractor

Tommi L

Jälleen huomattavan erilaisia kokemuksia minulla.

Viime viikon perjantaina reklamoin CEM26-käsikapulan viasta jalustaan, jonka ostin heiltä lähes kaksi vuotta sitten. Takuu pelasi ja lähettivät heti uuden tulemaan. Samoin tein tilauksen tuotteesta, jota ei pitänyt olla varastossa, mutta lähti heiltä liikkeelle heti seuraavana arkipäivänä käsikapulan kanssa.

Lisäksi valmistivat mittatilaustyönä uuden jalusta-adapterin, sillä aiempaan oli tullut pieni pintakäsittelyssä sattunut virhe. Jälleen millin tarkkaa työtä ja napsahti kivasti betonitolpan nokkaan. Kuva tästä.

Täyden viiden tähden palvelua omalle kohdalleni!  :azn:
Celestron C8, Celestron EdgeHD 800, Esprit 100ED, Askar FRA400
iOptron CEM70, iOptron CEM26, Celestron AVX
ASI294MM, ASI183MM, ASI462MC, ASI174MM, ASI120MM

kava

Vaikuttaa olevan kelpo palvelua suomalaiselta astrotarvike myyjältä.

Harmaa Vaeltaja

Lainaus käyttäjältä: kava - 04.08.2024, 16:59:10Vaikuttaa olevan kelpo palvelua suomalaiselta astrotarvike myyjältä.

Joo, sen verran kelpo palvelua on tullut heiltä saatua että en halua olla koskaan enää missään tekemisissä ko puljun kanssa.

PetriKe

Mikä mahtaa olla AstroArtista osataneilla ja tilauksen peruuttaneilla rahojen kohtalo? Minä peruutin 13.5.2024 n. €400 tilauksen, enkä vieläkään ole saanut rahoja. Olen niiden perään kysellyt ja pariin kertaan on vastattu, että palautus hoidetaan.
Selkeitä kelejä,

Petri Kehusmaa