Nimimerkin takana

Aloittaja VeikkoM, 31.08.2006, 01:22:45

« edellinen - seuraava »

VeikkoM

Tämä ei varsinaisesti ole yllä?idolle vaan käyttäjille.  En nyt heti keksinyt parempaakaan paikkaa..

Yleisen keskustelun ketjussa "Nimimerkin takana" on edelleen suuri
osa kirjoittajista nimimerkin takana eli minulle ei ainkaan selviä kenestä
on oikein kysymys.  Onneksi osalla on selväkieliset allekirjoitukset.

Veikko Mäkelä
Kuu ja planeetat, Asteroidit ja komeetat, Tieteellinen yhteistyö, Tietotekniikka sekä Kerho ja yhdistystoiminta -harrastusryhmät

Sombrero

Minun mielestä on ihan ymmärrettävää, että osa käyttäjistä haluaa pysyä nimimerkkinsä takana. Kuten minä.
Jos tietäisimme mitä olemme tekemässä, sitä ei kutsuttaisi tutkimukseksi, eihän? - Albert Einstein

Iiro Sairanen

Omasta puolesta arvostan enemmän nimellä kirjoittamista.
Iiro Sairanen
--> http://deepsky.arkku.net <--

Horus

Jokaisella on oikeus valita miten esiintyy. Allekirjoittaneella on vuosia ollut käytössä oma nimimerkki, mutta oikea henkilöllisyyshän näkyy alla.
Härkämäen observatorio - Tähtitiedettä Itä-Suomessa
Mars MetNet Mission - Kohti Marsia!
Avaruusinsinööri-blogi - Avaruustekniikkaa ja -tutkimusta

Harri Haukka

J-M

Useimpien nimimerkkiläisten todellinen henkilöllisyys löytyy joko foorumin profiilista tai Googlella, jos kiinnostaa. Jos ei löydy silläkään, niin sitten kyseinen henkilö halunnee tosiaan olla tuntematon.

Kunnioitan suoruutta, jota nimen tavalla tai toisella julkaiseminen edustaa, mutta myös yksityisyyttä, koska internetin syövereissä asuu synkkiä olentoja...

terveisin,
"Mustanaamio"

Jari-Matti Auttila
Elämä on kuin golfpallo - ensin saa paljon iskuja ja sitten päätyy kuoppaan.

MarkoM

Suositus on, että vähintäänkin allekirjoituksessa käytettäisiin omaa nimeään mahdollisuuksien mukaan ja etenkin silloin, mikäli esitetään kritiikkiä jotain tahoa kohtaan. Noin yleisesti kannattaa tässäkin asiassa käyttää tervettä maalaisjärkeä...  ;)
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

VeikkoM

Lainaus käyttäjältä: Sombrero - 31.08.2006, 18:30:50
Minun mielestä on ihan ymmärrettävää, että osa käyttäjistä haluaa pysyä nimimerkkinsä takana. Kuten minä.


On toki ymmärrettävää, että jotkut haluavat pysyä nimimerkkinsä takana, enkä itse
ole vaatimassa suureen ääneen käytäntöön mitään muutosta.  Lähinnä minusta
vain kuulostaa hassulta, että ihmiset kirjoittavat keskusteluketjuun nimimerkin
takaa löytyvästä henkilöstä, mutta ei lopultakaan kerro edes nimeään. 

Mutta ei sen enempää.
Veikko Mäkelä
Kuu ja planeetat, Asteroidit ja komeetat, Tieteellinen yhteistyö, Tietotekniikka sekä Kerho ja yhdistystoiminta -harrastusryhmät