Creative Live! Cam Notebook Pro

Aloittaja M 71, 18.11.2007, 15:23:29

« edellinen - seuraava »

M 71

Terve.

Mulla lojuu laatikossa tuommonen Creativen web kamera tekeekö sillä mitään? ilmeisesti riittää lähimpien kohteiden kuten kuun ja vastaavien kuvaamiseen, löysin seuraavia tietoja siittä.

Technical Specifications

    * Construction: Creative Live! Cam Notebook Pro with an attached USB 1.1 cable
    * Power: Supplied by a USB port
    * Sensor: VGA CMOS
    * Video Resolution: Up to 640 x 480 pixels
    * Picture Resolution: Up to 1.3 megapixels (software enhanced with Creative WebCam Center)
    * Video formats: RGB24/I420
    * Exposure control: Automatic
    * White balance: Automatic
    * Field-of-view: 54 degrees +/- 5% (diagonal)
    * Focus range: 15 centimeters or 6 inches to infinity
    * Port compatibility: Universal Serial Bus (USB) 1.1
    * Software compatibility: TWAIN, Video for Windows, and WDM MiniDriver for DirectShow that runs in Windows XP, Windows 2000, Windows Me and Windows 98 SE

Meade-mad

Kokeile ja kerro tuloksista!

Sopivia aloituskohteita ovat kuun lisäksi Mars, Jupiter, Saturnus, Venus ja oikein suodatettuna Aurinko ja sen pilkut.

jk
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

-Jarz-


Lainaus käyttäjältä: M 71 - 18.11.2007, 15:23:29
    * Exposure control: Automatic
    * White balance: Automatic

Mikäli valotusaikaa ei voi itse säätää, taitaa kamera olla aika hyödytön tähtikuvauksessa. Ainakaan ei kannata heti alkaa modaamaan hirveästi ennenkuin on testannut okulaarin läpi kuvaamista ihan sellaisenaan.

JM
Jari
CPC 800 XLT - Skylux 70/700 - Pentax K10D - QHY5 - Atik 314L+

M 71

Lainaus käyttäjältä: -Jarz- - 19.11.2007, 17:35:17
Mikäli valotusaikaa ei voi itse säätää, taitaa kamera olla aika hyödytön tähtikuvauksessa. Ainakaan ei kannata heti alkaa modaamaan hirveästi ennenkuin on testannut okulaarin läpi kuvaamista ihan sellaisenaan.

JM

Ok, pitääpä testata ensin