Ylva-astronomia

Aloittaja MarkoM, 26.10.2007, 18:28:41

« edellinen - seuraava »

Pete

Olihan Ylvalla rivakkaa toimintaa, samoin ei postikaan kompastellu yhtään.
Tilasin eilen klo 15.15 kolme suodatinta ja tänä aamuun 09.00 kävin postist hakemassa.
Näin kun muutkin netitse tavaraa myyvät toimis niin saattais kauppa käydä kohisten :grin:


Pete
Petri Hynninen
EQ-6 PRO SynScan + gps/ EQ-6 / EQ-5 SynScan / EQ-5
C-11 SCT/ SW-200/1000 / vixen VMC 110L / Cel ED 80/600 /
Sony a 200 DSRL / Canon PS A590IS / Medion 4Mp / Epson 650 1,1Mp / OSS Guider/ OSS DSCI II

GaryP

Jotkut osaavat!
Tilasin kolme viikkoa sitten suomalaisesta MP-tarvikeliikkeestä verkkokaupan välityksellä, myös iltapäivällä, starttikytkimen osia. Seuraavana aamuna en ollut edes herännyt kun ovikello soi ja puuskuttava posteljooni ojensi laatikon ja otti kuittauksen.

Miten on mahdollista että en saanut edes nauttia postissakäymisen ihanuutta??? Kysynpähän vaan...

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

Erik Pirtala

Ylvan palvelulle täysi kymppi, tilasin harmaasuotimen ja ylihuomenna se oli jo okulaarissa, samoin punasuodinta tilatessani. hyvää on palvelu :cheesy:

GaryP

Lainaus käyttäjältä: Tähti Erkki - 05.09.2009, 21:32:04
Nyt on muuten Miikka Sikkilä kirjautunut foorumille.

Ja kukas se sitten on? "Kysyy hän joka ei taida olla enää ihan kartalla tänään..."

EDIT.

Olihan se pakko googlettaa ja heräsi kysymys, onko Ylva ja Ursa jotenkin tekemisissä keskenään hänen kauttaan?

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

Erik Pirtala


GaryP

Ok. Olikos tällä ilmoituksellasi jokin tarkoitus?

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

Tikkes

Tuli vierailtua Ylvalla paikan päällä. Aluksi oli pieniä ongelmia löytää paikka, kun koko kylällä ei tiedetty kaupasta mitään. Lopulta sitten oikea osoite löytyi ja Miikan seurassa tunti vierähti nopeasti. Palvelu on hyvää ja asiantuntevaa. Iso käsi Ylvalle.
Celestron C8 SCT XLT
Sky Watcher ESPRIT 100ED SUPER APO
Sky Watcher EQ8
ATIK 314L+ / SBIG ST-8300M /Canon 80D

-Esko

peku

Kyllä ylva-astromomia on myös mielestäni se paras liike tällä hetkellä mistä saa tavaraa ja palvelua viimeisen päälle !Tarvittaessa neuvoa miikka myös opastaa puhelimitse ja toki myös sähköpostitse !
Kalusto :
  SW 127 mc
   SW 150/750
   Celestron 130
   Draco 66/400
   MTO  -  500 A
   Kiikari 12 x 50
   Nikon  D700
   Canon 350 D Modattu
   WO x 0,8 field flattener
   Bresser planeettakamera
   Manfrotto MT 294A3 Jalusta
   EQ 2-3 jalusta + SynScan Upgrade Kit EQ3/EQ5

kase

Kyllä aivan hyvä kauppa mutta ainakin minun sähköpostikyselyt taitaa pysähtyä "roskapostisuotimeen". Kumminkin luulen käyttäneeni jonkun verran rahaa tähänkin liikkeeseen ja olisi mukavaa kannattaa kotimaisia kauppoja.Ilmeisesti tästäkin liikkestä saa esittää kriittisiä kannanottoja.


                                     Terv. Kari

naavis

Olen tähän mennessä tehnyt muutaman tilauksen Ylvalle ja palvelu on aina ollut hyvää ja asiantuntevaa, ja tavara on toimitettu nopeasti. Pelkkää plussaa siis. :cheesy:

tomppa

Aivan mahtava liike, tilasin Huurreputken ja Contrast Buustin keskiviikkoillalla ja tänään kävin hakemassa postista.  :grin: Ehdottomasti paras tähtitiedeliike! Palvelu toimii hyvin ja tavarat tulevat ERITTÄIN nopeasti. Mukavaa kun Suomesta löytyy astronomialiike, jossa homma oikeasti toimii. Suosittelen jokaiselle.

kirka_

Ensimmäistä kertaa tilasin ylvalta tavaraa (t2 rengas canoniin) ja erittäin postiviinen kuva jäi!
Sähköpostiin vastattiin parin tunnin sisällä ja seuraavana päivänä tavara olikin jo postissa.
Hyvä asiakaspalvelu ja erittäin nopea toiminta!
Celestron Astromaster 90EQ
Canon EOS 1000D
10 + 20 mm okulaarit
http://www.flickr.com/photos/54611971@N02/sets/

kase

Edelleen kritisoin tätä foorumin kuorolaulantaa Ylvan erinomaisuudesta ja onko moraalisesti oikein että kauppias itse ottaa osaa näin aktiivisesti  keskusteluun?
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni asiasta ja tuskin saa vastakaikua.

Meade-mad

Täällä keskusteluihin ottaa monen muunkin kaupan henkilökuntaa. Miksi heidän osallistumistaan pitäisi rajoittaa?

Jos epäilet että e-postisi pysähtyy Ylvan suotimeen, oletko kokeillut muita yhteydenottokonsteja kuten puhelin tai perinteinen kirje?

jk

PS. omaan roskissuotimeen päätyi juuri lentoyhtiöstä tilatut E-liput.
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

naavis

Lainaus käyttäjältä: kase - 04.11.2010, 17:53:24
Edelleen kritisoin tätä foorumin kuorolaulantaa Ylvan erinomaisuudesta ja onko moraalisesti oikein että kauppias itse ottaa osaa näin aktiivisesti  keskusteluun?
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni asiasta ja tuskin saa vastakaikua.

Kauppias itse ei ole nähdäkseni osallistunut tähän ketjuun lainkaan, eikä muutenkaan ole mainostanut omaa liikettään foorumeilla millään tavalla. Minun on vaikea nähdä miksi tähtiharrastusliikkeen henkilökunnan pääsyä pitäisi rajoittaa tähtiharrastusfoorumille, jos henkilökunta itsekin koostuu harrastajista. Ja mitä tähän ketjuun tulee, eikö alan liikkeitä saisi kommentoida positiivisesti täällä? Jos näin, miksei?