Astroshop.eu / Astroshop.de (Saksa) - suosittelen

Aloittaja Skywatcher, 15.09.2007, 13:31:29

« edellinen - seuraava »

Skywatcher

Tilasin taannoin Skywatcher 130/650 -putken Saksasta, astroshop.de:stä. Tekivät tarjouksen hintaan 179 euroa (ovh 199€) + 43.90 euroa paketointi ja kuljetus. Liike vaikuttaa sähköpostikeskustelumme perusteella erittäin asialliselta ja luotettavalta ja toimintakielenä käy englanti. Putki tuli postissa postiennakolla sovittuna aikana, sovitulla hinnalla ja hyvässä kunnossa.

Hinnaksi tuli siis 222,90 euroa lähimpään postiin (tai asiamiehelle) kuljetettuna, kun vertailun vuoksi Villen Kellossa hinta on 255 ja rahti päälle. Villen Kellon putkeen kuuluu seurantamoottori mukaan, eikä sieltä voi ostaa tätä putkea ilman moottoria, mutta jos haluaa putken ilman moottoria kuten minä, voi sen ostaa siis Saksasta juuri tuon moottorin oikean hinnan verran halvemmalla.

Astroshop.de:n nettisivut ovat selkeät ja ostoksen status on tilauksen jälkeen aina tarkistettavissa. Erittäin hyvä liike ja bonuksena postiennakko (C.O.D.) Suomeen; ei tarvitse miettiä maksutapoja.

http://www.astroshop.de


jarikankaanpää

Tilasin äsken Dewzapper huurteenestopannan ko firmalta
ja sähköpostin tilausvahvistuksen mukaan olin tilannut myös muka Skywatcherin  refraktorin!?! ???
Lähetin karun selvityksen asiasta. saas nähdä mitä tapahtuu. :o
Jari Kankaanpää

tomppa

#2
Minä tilasin tämän englanninkielisen osaston, astroshop.eu:n kautta Celestron CPC:n ja kaikki sujui hyvin, ja tuote saapui ajallaan. Myös postikulut olivat pienet, n.20 e. Olen tähän firmaan erittäin tyytyväinen.

Jussi Koponen

Itse tilasin kyseisestä puljusta syksyllä 3x Televue Barlowin ja Omegon laserkollimaattorin, asiakaspalvelu pelasi hienosti.
Laserkollimaattori osoittautui huonolaatuiseksi. Kollimaattorin päästä irtosi palikka, joka pitää paristoa ja jotain elektroniikkaa sisällään. Lähetin firmalle kuvan rikkäinäisestä vehkeestä ja tänään tuli sähköpostia, että ovat laittaneet veloituksetta uuden kollimaattorin tulemaan. Tulee tuolta tilattua jatkossakin tavaraa.



Nurinniska Observatory

Sinullahan jää sitten rikkinäinen kollimaattori nurkkiin pyörimään. Voin ostaa sen jos ei ole kallis (tarjoan 15€ + pk)
Tero Hirvikoski, pääobservaattori
Nurinniskan observatorio
Verttuu, Kankaanpää
http://www.astrobin.com/users/Nurinniska/

Jussi Koponen

Lainaus käyttäjältä: Nurinniska Observatory - 25.01.2011, 17:04:21
Sinullahan jää sitten rikkinäinen kollimaattori nurkkiin pyörimään. Voin ostaa sen jos ei ole kallis (tarjoan 15€ + pk)

Minä ilmoittelen asiasta, pitää katsoa jos sen korkin löytää jostain, sillon se vehje toimisi.

findley

Tilasin Bresserin kaukoputken ko firmasta, tilaaminen sujui helposti ja toimitus oli todella hyvä. Suosittelen!

kurppa

Minulla olisi taas aikomus tilata Okulaareja kyseisestä puljusta. ku näyttävät olevan puolta halvempia ku täällä koto suomessa. esim X-celejä saa jopa alta 40€ kpl eli melkein puolet halvemmalla ku suomesta ostettuna. vai tuleeko tohon viellä muita kuluja kun rahti ja postiennakko?
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

findley

Ei tule muita kuluja kuin rahti + postiennakko, taitaa olla jossain 30€ tuntumassa. Saat myös seurantaa varten linkin, niin tietää missä paketti menee

kurppa

Kiva tietää ku tuolta tulee kuitenki Hommattua semmosia tarvikkeita mitä ei välttämättä suomesta saa.
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

Fr

Tuleeko täältä tavarat itellalla?
Pitäs laittaa okulaareja tilaukseen.

MarkoM

Lainaus käyttäjältä: Fr - 22.03.2013, 14:21:54
Tuleeko täältä tavarat itellalla?
Pitäs laittaa okulaareja tilaukseen.

Our customers are able to choose from the various delivery companies we employ. We use DHL, GLS and UPS as logistics partners to be able to offer our customers optimal delivery and service conditions.

Eli ainakin tämän mukaan tulisi lähinnä kuriirilla (DHL, GLS ja UPS)...
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

kurppa

Hetko nyt Tipuin Kärryiltä ja pakko esittää umpipölijää. Eli Toimittaako se Kuriiri ne tavarat Postille? joka taas Laittaa asiakkaalle saapumisilmoituksen. Koska postiennakkohan tarkoittaa sitä et tavara maksetaan silloin kun se haetaan postista. :)
vai maksetaankone sitten sille kuriirille? toivottavasti saitte jotain selvää tosta.
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)

Tane

 DHL tai GLS tuo ensin kotiovelle. Jos et ole tavattavissa, vie ne kamat lähimpään postiin ( nykyisin siis käytännössä asiamiespostiin; R-kioski tai vastaava ). Pudottavat siitä kertovan lappusen postiluukustasi. UPS siirtää toimitusta pari kertaa jos et ole tavattavissa. Mutta minulle se ei ole koskaan vienyt mitään postiin. Tosin jos tavara on ihan kirjekokoa eli vaikka yksittäinen suodin, niin UPS turvautuu joissakin tapauksissa Itellaan eli laittaa Helsingistä jatkon muuhun Suomeen postikirjeenä...Näin on minulla tämä homma toiminut, silloin kun tilailin.
Mutta vielä: UPS toimittaa myös työpaikalle kun asiasta sopii.
Celestron C14,

kurppa

#14
No tiijänpä nyt kenen tai keiden apuun turvautua mikäli aikoo tuolta jotain tilata. Ei oo tuo oikein Lontoo hallussa eikä saksaakaan.
Ja olisi tarkoitus Barlowin linssi tai pari tilata. Niin ja minähän Lähetä penniäkää minnekkään ainakaan netin kautta!!
CPC 925
Diagonal 1 prisma
40mm Pl
Omni 15/12/9mm
X-Cel 21mm/18mm/8mm
Drago 12.5mm
Astro 2.5x Barlow
Baader ND0,9/UHC-S/O-III Suotimet
-------------------------------------------------------
CCD kamera harkinnassa eri vaihtoehtoja voi ehdotella iha vapaasti =)