20 vuotta tähtiharrastusta tuli täyteen.

Aloittaja Pekka Lehtelä, 12.05.2016, 01:00:50

« edellinen - seuraava »

Pekka Lehtelä

Otsikon mukaisesti tähtiharrastukseni alkoi muistikirjan mukaan 24.03.1996. Moni on harrastanut paljon pidemmän ajan mutta minulle 20 vuotta on jonkinlainen välietappi. Ensimmäinen merkintä aika lakoninen: "Kuvasin Hyakutate komeettaa Minolta XG 9 kameralla, 35-70 zoom, filminä Fuji RM. Siitä se sitten alkoi ja on jatkunut tähän päivään saakka. Olin silloin 37v ja nyt tietysti 57v.   Vaikka olen hieman nahkea käymään tähän harrastukseen liittyvissä tapahtumissa, olen silti tavannut tämän 20 vuoden aikana paljon mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä. Paljon olen saanut myös apua ja hyviä neuvoja kun sitä olen tarvinnut, Hannu Määttäselle erityiskiitokset! Terveiset ja kiitokset myös kaikille tutuille ja tuntemattomille, on etuoikeus kuulua näin hienoon yhteisöön!

Ps. Kun Hannu tarkasti pääpeilini kysyin mitä tämä maksaa vastasi Hannu kysymykseeni: "Ei maksa mitään, auta sinä joskus jotain muuta harrastajaa joka apua tarvitsee ". Näihin viisaisiin sanoihin on hyvä lopettaa tämä kirjoitus.

T: Pekka

Riqis

Hieno muistelo varhaisilta vuosilta Pekalta. Kiitos myös Kaizulle tässä viestiketjussa olleen detaljin korjauksesta (nyt faktakorjauksen jälkeen tarpeettomat viestit siirretty pois väärinkäsitysten välttämiseksi).
Marko Pekkola / www.avaruus.fi