Kuvat eivät näy

Aloittaja jmantyla, 05.09.2007, 22:40:16

« edellinen - seuraava »

jmantyla

Onkohan vika Astronetissä vai missä, mutta kaikki kuvat eivät näy.
Vastaava ongelma on esiintynyt ennenkin.
Esimerkiksi Syyskuu-osastosta en saa yhtään kuvaa esiin, samoin revontulet 2.9.
ovat piilossa.  Olen tsekannut neljällä tietokoneella, selaimina Explorer, Opera
ja Mozilla. Eiväät näy kotona eikä työpaikalla.
Olisi kiva katsella Kuun kuvia ja repoja, mutta kun ei näy  ???

Jorma M.
Kangasala

J.Tuukkanen

Minulla oli sama ongelma ,mutta kun älysin kirjautua sisälle niin alkoi näkyä.
Saatta vielä vaatia välimuistin tyhjennyksen.
Jari Tuukkanen

jmantyla

Lainaus käyttäjältä: J.Tuukkanen - 05.09.2007, 22:53:07
Minulla oli sama ongelma ,mutta kun älysin kirjautua sisälle niin alkoi näkyä.
Saatta vielä vaatia välimuistin tyhjennyksen.

No niin on, kirjautumalla kuvat näkyvät.  Mutta miksi osa kuvista näkyy vaikkei kirjaudu sisään?

Jorma M.

MarkoM

Mahtaisivatkohan ne olla vaikka liitteinä? Silloinhan ne eivät luonnollisestikaan näy (koska liitetiedostot näytetään ainoastaan kirjautuneille). Ja mm. sen vuoksi olisi suositeltavaa käyttää kuvien linkittämistä liitetiedoston sijaan.
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

Reijo Teränen

Minulla osa kuvista näkyy,mutta osa on häipynyt,ei näy muuta kuin teksti ja kuvien paikalla on pieni neliö jonka sisällä on punainen ruksi ,mitä ihmettä se tarkoittaa.Osaisiko joku selittää  >:(
Reijo Teränen.  SW 200,  Bresser Pluto .

Horus

Ehkäpä kuva on poistettu alkuperäisestä osoiteesta. Ei ole mitenkään yllättävää. Näinhän käy useasti, kun tehdään kotisivuilla tms. päivityksiä. Tällöin kuvatkin siirtyvät uusiin osoitteisiin.
Härkämäen observatorio - Tähtitiedettä Itä-Suomessa
Mars MetNet Mission - Kohti Marsia!
Avaruusinsinööri-blogi - Avaruustekniikkaa ja -tutkimusta

Harri Haukka

2N3904

#6
Minä olen käyttänyt my.operaa satunnaisten kuvien julkaisuun. Sinne pystyy helposti luomaan tunnuksia vaikka kuinka monta ja joka tunnuksella on tilaa 300MB --> riittää ainakin nettilaadun kuville ikuisiksi ajoiksi.
Jostain syystä minulla ei (ehkä firman palomuurien vuoksi?) toimi esim. Picasan webbialbumit lainkaan, mutta opera pelittää.

http://my.opera.com/community/albums/

EDIT: toimii Picasan webbialbumit sittenkin. Tää oli taas näitä juttuja, että IE:llä toimii, Mozillalla ei.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm
for the rest of his life.

Jorma Koski

MTV3 myi boxinsa pois eikä uusi omistaja aio jatkaa palvelua vaan keskittyy omaan kuvat.fi palveluunsa.
Näinkin kuvat voivat kadota - ilmainen palvelu = ei takuita.
Jorma Koski "Respondeo veritatem profunda"
Twitter
Facebook