IS DBK 21AF04.AS

Aloittaja Juhanitee, 12.01.2014, 13:36:50

« edellinen - seuraava »

Juhanitee

Minulla on otsikossa mainittu Sininen Kuutio olut guidauskamerana viime keväästi alkaen ja sen kanssa ei ole ollut mitään vaikeuksia. Hyvin on tähdet löytyneet etsinputkellakin. Nyt tässä näiden, uusien ja kaytettyjen, vermeiden kanssa edestakaisin värkätessä olan saanut tämän johonkin outoon perätilaan. Erityisesti herkkyys on hukassa. Tähtiä ei näy ja sisällä normaalissa huonevalaistuksessa yhden ruudun valotusajat ovat jotain kahden sekunnin nurkilla  :shocked: Lisäksi värit on selaisin eikä sopivaa debayerointia enää löydy. Aina on lähes yksivärinen kuva. Mitä ilmeisimmin nämä "ominaisuudet" ovat kameran elektroniikassa, koska eri softilla kokeiltuna tulos on sama. IC Capturessa oli jokin Device-Defaults -nappi, joka kaataa softan heti ja kyselemättä johonkin runtime erroriin. Onko jotain muuta tapaa resetoida "tehdasasetuksiin" ?

Tane

 Oletko koettanut Firecapturella, käytän sitä DMK:n kanssa ja on aina toiminut. Ei taida auttaa sekään. Videocapturella tai vastaavalla joita kamera hyväksyy voisi koettaa saada säätöjä järjestykseen. Ei ne tietenkään auta jos kameraan on tullut vikaa. Minulla toimii parhaiten DMK sekunnin ja alle valotuksin. Sen pitemmillä, jo 1,5 sekuntia alkaa ajoittaiset häiriöt ja olen kerennyt  testata useampaa DMK:ta. Kaikilla on ollut sama.
Celestron C14,