Kerbal Space Program

Aloittaja APo, 05.01.2013, 02:50:52

« edellinen - seuraava »

APo

Onkohan muut foorumilaiset kokeilleet kyseistä avaruusraketti simulaattoria?? Tähdet ja Avaruus lehdessä oli esittely kyseisestä ohjelmasta.

Itse olen demo versiota sen verta kokeillut jotta kuuhun törmättiin lähes 1,1 km/s nopeudella :D

Melko helkkarin haasteellinen simu on tämä, tarvii oikeasti ymmärtää jotain fysiikasta nähtävästi jos meinaa jotain saada aikaan tämän pelin kanssa.

Kokoversiossa on mahdollista tehdä planeettojenvälisiä lentoja ja avaruusasemia yms.
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä

Apollo17

On tullut kokeiltua, eikä se ole siihen jäänyt :) Olen pelannut sitä semmoiset kolme kuukautta. Ei se loppujen lopuksi edes ole erityisen vaikea, kun vain ymmärtää vähän taivaanmekaniikkaa ja osaa käsitellä kiertoratoja. Molempiin kuihin on laskeuduttu ja muita planeettoja ollaan valtaamassa. Avaruusasemiakin löytyy ainakin LEO-, MEO-, ja naparadalta. Mielestäni peli simuloi hyvin omia osa-alueitaan, vaikka onkin vielä beta-vaiheessa.
"Kukaan, joka ei ole koskaan tehnyt virhettä, ei ole yrittänyt mitään uutta." -Albert Einstein