Koska en ole tänne http://www.ursa.fi/tori/ koskaan laittanut ilmoitusta, en tiedä, voiko sitä editoida kaupan tapahtumisen jälkeen? Olin siinä luulossa että se ei ole mahdollista.
Ei ole itse mahdollista, mutta harrastustorin ylläpidon kanssa voi sopia ilmoituksen
päivittämisestä ja poistamisesta. Torin softaa ei ole päivitetty aikoihin, oman
ilmoituksensa muokkaamis- ja poistomahdollisuus puuttuu, mutta toki pitäisi olla.
Kenties tulevaisuudessa. Noin kolme kuukautta vanhat ilmoitukset poistetaan.
Luulen, etteivät tori ja basaari eroa siinä mitenkään, miten aktiivisia myyjät ovat
kuittamaan tavaransa myydyiksi. Ilmoituksia jätetään sinne ja tänne, eikä enää
muistetaan sen jälkeen, mkun ne on hoitaneet tehtävänsä. Sitten toki on niitä,
jotka säntillisesti asian hoitavat. Joskus myös ostaja muistuttaa, että myynti-ilmoitus
on vanha.
Olen toistanut moneen kertaan sen, miksi foorumi ei ole
kaikille ilmoittajille fiksu
paikka ilmoittaa: Miksi henkilön pitäisi rekisteröityä ensin keskustelualueelle ja odottaa rekisteröitymisensä hyväksymistä vain halutakseen jättää myynti-ilmoituksen? Niille,
jotka haluavat olla keskustelunalueen jäseniä muutenkin, basaarin käyttö lienee puolestaan luontevampaa.
Ursan harrastustori on melko aktiivisessa käytössä ja tavara tuntuu vaihtavan omistajaansa. Tori saa käyttäjiltään kiitosta.
En pidä harrastustoria ja foorumin tähtibasaaria turhina. Molemmilla on tehtävänsä. Ne täydentävät toisiaan, kuten joku (olikohan Kaizu) aikanaan totesi.