Kiitoksia!

Aloittaja Teutori75, 18.12.2011, 00:35:36

« edellinen - seuraava »

Teutori75

Anteeksi jos tälläinen keskustelu tai palsta on jossakin täällä julkaistu aiemminkin, mutta nyt on pakottava tarve lähettää kiitokset, niin että todellakin riittää Mikko Kehusmaalle Rovaniemelle. Minun vaimon entinen musisointi kaveri, elikkä juurikin kyseinen Mikko Koo, joka Facebookin päivityksien mukaan voisi olla KooMikkokin, auttoi minut tähän lapsuuden haaveiden harrastuksen alkuun niin hyvin että olen edelleenkin ihmeissäni. Mikko toimi tietotulvan filtterinä niin, että sain poimittua kaiken olennaisen harrastuksen alkuun pääsemiseksi. Eikä tässä kaikki (luetaan TV-Shopin juontajan äänellä) sain Mikolta myös lahjoituksena laitteet, jotka mahdollistivat startin harrastukseen. Mitään pilipalitilpehööriä ei tullut, vaan kunnon putki!  130/650.(toki valmiiksi modattuna kuvaukseen)  Tätä ennen laitteistoni oli 8x40 anttilan vm 1982 halppiskiikarit , joka jaksoi hämmästyttää aina uudelleen ja arvatkaapas tunnetta kun eka kerran sinne  okulaariin kurkistin, olen sentään 36,5v mies (Tässä iässä tuo puolikaskin on viellä tärkeä! :)) ja  tuntu siltä että löyty SE pikkupojan innostus jälleen.  Mie en oikein osaa kiittää kuin, että KIITOS.
Lyhyen, noin 60 viestin historian jälkeen olen huomannut törmänneen hyvin fiksuun ja tuntevaan ihmiseen.

Teukka.