Aamuyön säät

Aloittaja TuRe, 01.10.2011, 10:43:08

« edellinen - seuraava »

TuRe

Kyllä on ollut pilvinen syksy. Kun on tottunut menemään kuvaussuojaan aina illalla tai viimeistää iltayöstä, niin pilvikatto on lähes poikkeuksetta pään päällä, vaikka päivä on ollut aurinkoinen. Vaimokin heittää, että äijä on menossa taas leikkimökkiin. On on... ja tulossa. Viime aikoina, kun on mennyt aamulla kuudelta postilaatikolle, niin kappas vaan, tähdet loistavat kirkkaana. Siitä tulikin mieleen, että nyt on aika ottaa makuupussi ja kahvinkeitin mukaan "leikkimökkiin" ja pistää kello herättämään esim yhdeltä ja juoda aamukahvit. Sen minä kyllä vielä teen ja salaa vaimoltani. Etsiköön sitten aamulla, mihin äijä on hävinnyt.
Katsotaan taas mitä tulee illalla. Juuri tällä hetkellä on taivas täysin pilvetön.   
Tuomo Repo

einari

Viime yönä onneksi oli aika nappiyö - kirkasta,selkeää eikä kosteuskaan haitannut.
Illasta lähtien ja kolmeen asti ainakin riitti tähtikeliä (ei jaksanut pidempään valvoa).
Kolmen maissa oli jotain revontulen poikastakin.
Tämä pelasti kahden viikon lomaani - luulin jo etten pääsisi ollenkaan kunnolla hyödyntämään.
___
Tapio

J-P

En ole vieläkään saanut ensivaloa tälle kaudelle, yritystä on ollut kuitenkin.
Viime yönä oli kirkasta ja aika lämmintä täällä Oulussakin. Kärähtäneen läppärin korvaaminen uudella PC:llä ei
mennytkään kuin elokuvissa, ja yö tuhrautui säätelyyn, kun kaikkien ajureiden asetukset resetoituivat, hirveä homma kerrassaan.

J-P

PetriKe

Lainaus käyttäjältä: J-P - 01.10.2011, 11:36:19
En ole vieläkään saanut ensivaloa tälle kaudelle, yritystä on ollut kuitenkin.
Viime yönä oli kirkasta ja aika lämmintä täällä Oulussakin. Kärähtäneen läppärin korvaaminen uudella PC:llä ei
mennytkään kuin elokuvissa, ja yö tuhrautui säätelyyn, kun kaikkien ajureiden asetukset resetoituivat, hirveä homma kerrassaan.

J-P

Olen hengessä mukana. Mulla taas guidauksen kanssa ylivoimaisia haasteita. Ihme pomppimista, jota kukaan ei oikein osaa ratkaista. Tänään otin sitten naftaliinista APOn guideputkeksi ja nyt tuntuu pelittävän jotenkin. Ilmeisesti RC:ssä apupeili (tai pääpeili) pääsee hiukan liikkumaan ja kertaa nopeasti guidevirheen. Siispä edessä: RC-putki pura ja kokoa.
Selkeitä kelejä,

Petri Kehusmaa