Hymy on hyvä pitää joka tapauksessa huulilla, eihän tämä liian vakavaa saa olla

Mutta olet kyllä ihan oikeassa betonimöykyn poistamisen vaikeudesta verrattuna metalliputkeen. Yritän nähdä eri ratkaisuissa niiden hyvät puolet, ja siksi kommentoin lähtökohtaisesti positiiviseen sävyyn myös betoniratkaisua. Tosiasia on että en ole jättämässä vuokranantajan pihaan betonimiinaa, yritin ilmaista skeptisyyttäni ideaa kohtaan viestissä jossa sitä kommentoin.

Siksi lähtökohtaisesti kysyin ruuvitolpista tai vastaavista maa-ankkureista, koska ne saa oikeasti kohtuullisella vaivalla myös purettua. Kenties vastaukseni liittyen tuohon metalliputkeen oli tarpeettoman tyly, mutta hieman kieltämättä tulee sellainen olo etteivät kirjoittajat ole lukeneet mitä oikein kysyn ja miksi. Tai kenties olen itse sen heikosti selittänyt. Tuntui kuitenkin siltä että keskustelu eteni vääjäämättä kohti järeämpiä ja järeämpiä ratkaisuja, ja se alkoi kyllä rehellisesti sanottuna hieman naurattamaan.

Olen pahoillani jos itse käyttäydyin loukkaavasti.
Päättelen siitä että kukaan ei kommentoi noita ehdottamiani ratkaisuja suuntaan tai toiseen, ettei kukaan keskusteluun osallistuja ole niitä kokeillut. Saatan siis kokeilla itse ja katsoa miten käy. Meidän tontti on sellainen, että paras havaintopaikka on keskellä pihaa, niin kuin toki varmasti monella muullakin. Ei olisi mitenkään huono juttu että rakenteet voisi purkaa kesäksi pois ja iltojen taas pimentyessä asennella takaisin.