Ensimmäistä peiliputkea ostamassa

Aloittaja tientallaaja, 09.09.2010, 19:10:33

« edellinen - seuraava »

Meade-mad

Lainaus käyttäjältä: tientallaaja - 21.09.2010, 20:38:46
Vk:lla meni 10 päivää ilmoittaa ettei heillä olekaan putkea varastossa ja menee 3 viikkoa vielä :realmad: Eikä tuota putkea muualtakaa samaa hintaa löydy

Tuollainen "halvan hinnan" ilmoittelu on aika edesvastuutonta. Sillä luodaan asiakkaille hintakuva. Nyt terveetkään yrittäjät eivät saa oikeaan hintaan tavaraa kaupaksi, kun asiakkaat olettavat villen hintojen olevan oikeita.

jk
Sima (engl. mead) on käyttämällä valmistettava miedohko alkoholi- ja virvoitusjuoma, joka tehdään hunajasta, vedestä ja käytetään hiivalla (Wikipedia).

Terveisin  J armo   Kem pas

Jarkko.A

Pitäisiköhän tehdä ihan foorumin sisäinen addressi huonosta asiakaspalvelusta. Itse sain rikkinäisen meade etx-80 putken ja jouduin maksamaan lähetyskulut ja sain vielä rikkinäisemmän käytetyn tilalle. Vieläkin tapellaan kuluttajasiamiehen välityksellä ja seuraava aste on rikosilmoitus petoksesta.

juha_k

Nettikauppojen hintoja tuntuu suuri yleisö pitävän yleisesti oikeina(oikea hinta on halvin).
Mutta palvelu maksaa(jos se vatii tila vieviä järjestelyjä tai korkeampia palkkakustannuksia) ja se siirtyy tuotteen hintaan.

Palvelua tarjoavat kaupat esittelevät tuotteitaan asiakkaille jotka marssivat kotiin ja tilaavat verkkokupasta eivätkä näe toiminnassa mitään mätää :huh:.

Hifiliikkeen kuunteluhuoneessa testataan kaiuttimet ja käydään ostamassa ne sitten halpatalosta,
musaliikkeessä testataan kitaraa ja tilataan se Thomannilta.

Itselläni on VK:sta hyviä kokemuksia, mutta tosiaan kannattaa tarkistaa että tuotetta on varastossa kun tekee tilauksen.
Kun hankin kaukoputkeani, oli Ursasta tuote loppunut, mutta VK:lla tuubeja oli, tilasin VK:sta.

Olen toki törmännyt huonosti palveleviin erikoisliikkeisiinkin, mm. yksi nimeltä mainitsematon aseliike.

No, lipsuipa aiheesta... :lipsrsealed: 
Juha Keränen

Tyrnävä

SW Skymax 127 Helios Stellar 15 x 70 Panora 8 x 40

tientallaaja

Noniin, Teleskopes-expressin toimituskello lähti käyntiin. 4-5 päivän toimitusaikaa lupailivat kun kysyin. Sitä vaan jaksaa ihmetellä kuinka putki kulkee puolet halvemmalla Saksasta Suomeen kuin 100 kilometriä Suomalaisen bussin alakerrassa :huh:., mutta se onkin toinen keskustelu

Jarkko.A

Juu. 23.6kg painava jalusta tuli minulle 39 € postikuluilla ja Saksasta UPS:lla ja Ylvasta taas Omnipaketti joka painaa suunnilleen saman verran maksoi yli 80 €.

Kyllä sitä Suomessa Itella ja Matkahuolto osaa rahastaa.

jji

Lainaus käyttäjältä: tientallaaja - 21.09.2010, 20:38:46
Vk:lla meni 10 päivää ilmoittaa ettei heillä olekaan putkea varastossa ja menee 3 viikkoa vielä :realmad: Eikä tuota putkea muualtakaa samaa hintaa löydy

Olen itse pitänyt nettimyyntipaikoissa tapana ottaa sähköpostilla yhteyttä myyjään kysyäkseni jotain enemmän tai vähemmän oleellista. Vastausten perusteella sitten lähtee tilaus, jos lähtee.

Viime kuussa päätin investoida Celestronin jalusta+putki-paketin ja pienen surffailun jälkeen kysyin Ylvasta jalustasta muutaman mieltä askarruttaneen asian. Kävimme muutaman tunnin sisään lyhyen postinvaihdon ja sain hyviä vinkkejä. Tämän jälkeen oli helppo päätös pistää sieltä paketti tilaukseen ja alle viikosssa olinkin jo parvekkeella uutta perheenjäsentä ihailemassa.

Jos ainoa kriteeri on hinta, niin on syytä muistuttaa itseään, että pääasiallisesti halvalla saa halpaa. Jostainhan se hintaero on revitty.

tientallaaja

 :grin:Aatun nettikauppa piti sen minkä lupasikin. Uusi putki tuli kahdessa erässä upsin tuomana ajallaan. Koko ajan olin tietoinen tilaukseni tilasta. Ei luulisi olevan ylivoimaisen vaiketa suomalaisellekaan nettkaupalle.

Sopivasti alkaa taivaskin seljetä. Pikkaisen dobsonin jalusta pyörii naheesti, pitää varmaan sipaista jotain öljyä pintoihin ?