sahasinpa omaa oksaani

Aloittaja juha_k, 07.10.2010, 12:48:03

« edellinen - seuraava »

juha_k

Olin tuossa peltotöissä kun sähköfirman ukko tuli kyselemää olisko minulla kalustoa valaisinpylväiden siirtoon.

Sanoin että mieluummin kyllä pökkisin pylväitä kumoon mutta kun ne on päätetty pystyttää niin mikäpä siinä.

Metsäkärry perään ja pylväitä pururadan varteen siirtelemään, vaihtelua arkirutiineihin mutta
saapa nähdä vieläkö sitä kotipihalta kauan linnunrata näkyy.

Kuntopolku menee n. sadan metrin päästä pihastani  :cry:
Juha Keränen

Tyrnävä

SW Skymax 127 Helios Stellar 15 x 70 Panora 8 x 40

Kaizu

Etkö voisi vastapalveluksena pyytää omaa katkaisijaa valoille. Saisit ne havaintosession ajaksi pois päältä.

Kaizu
Kai Forssen

juha_k

Tuossa olisi ideaa, samoin kuin ystäväni ajatuksessa että katu- ja ulkovaloja saisi polttaa vain valoisan aikaan kun ne eivät häiritse ketään.

Tulkaa ja muuttaka tänne maaseudun rauhaan, mainostetaan kuntaesitteessä.

Kun joku sitten haluaa rakentaa talon peltoaavan tai metsän keskelle, sanotaan että ei rakennuslupaa heru, taajamassa on tontteja uudella asuntoalueella.
Sinne sitten nousee vieriviereen 250- neliöisiä kaksikerroksisia kartanon päärakennusta muistuttavia pytinkejä ahtaille tonteille.
Valaistuina kuin lähtevät laivat.
Maallemuuttoa muka, pyh, yhdistetään kaupungin ja maaseudun huonot puolet.

Ja valosaastutetaan MINUN pihani prkl!!!
Juha Keränen

Tyrnävä

SW Skymax 127 Helios Stellar 15 x 70 Panora 8 x 40

GaryP

Lainaus käyttäjältä: juha_k - 07.10.2010, 15:59:06
Tuossa olisi ideaa, samoin kuin ystäväni ajatuksessa että katu- ja ulkovaloja saisi polttaa vain valoisan aikaan kun ne eivät häiritse ketään.



Mutta ekomies suuttuu!!!
:realmad:

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

jtbo

Lainaus käyttäjältä: GaryP - 07.10.2010, 16:07:32
Mutta ekomies suuttuu!!!
:realmad:

Kari


Parempi kai se olisi jos pelkästään valoisaan aikaan polttaisivat, mutta kun ympäri vuoden pitää polttaa valoisasta valoisaan, niin että talvisin on vain pari tuntia etteivät pala. Hämäräkytkimeen jos pistäisi ledin hämäämään :grin: