Valmiita huurrepantaelementtejä

Aloittaja Kettu-Pekka, 22.09.2015, 09:51:45

« edellinen - seuraava »

Kettu-Pekka

Alihankintamessuilta tarttui haaviin Taipale Automotiven lämmitinelementit. Eli kyseessä on alle millin paksuinen kalvo jossa on lämmitysvastus integroituna. Esim 12V 10W 45mmx450mm kalvo maksaa 9,65e ALV0%. Täältä varmaan saa vaikka minkälaisiin huurteenpoistimiin kohtuuhinnalla lämmityselementit.

VeskuP

Tuohan Kuulostaa hyvältä. Kait otit noita repullisen, niin voit myydä eteenpäin foorumilaisille asevelihintaan?? :tongue:
Vesa Pennanen

SW 254/1200 Newton, NEQ6 Pro

Kettu-Pekka

Noilla on tarjolla miljoonaa eri versiota ja tekevät myös käsittääkseni mittatilauksena.

Sama kai tuolta on itsekunkin itse tilata. Saa just semmoisen kun itse haluaa.

Kovasti palveluhaluinen kaveri tarjosi noita elementtejä. Ottakaa häneen suoraan yhteyttä.
Tyyppi on Asko Taipale asko.taipale(a)taipaleautomotive.fi

Kettu-Pekka

Tuommoinen tuli tilattua. Siinä on tarrapinta, helppo liimata just mihin haluaa.

12 voltilla saa 10 wattia lämpöä tuosta.


TimoSu

Tilasin Taipaleautomotivelta 2kpl 10x5cm kokoista 10w 12v lämpöelementtiä ja tekivät lisäksi pyynnöstä kahdesta 18x2cm elementistä yhdistetyn 12v/10w yhdistelmän. Tarrapinta takana ja jonkinlainen suojakalvo etupuolenpäällä. Taipuisaa ja kestävän tuntuista.

Heillä on näitä monenlaisia koon ja tehon puolesta. Minulle vartavasten tekivät tuon kahdesta pitkästä elementistä sarjaankytkien sopivaksi vaikka putken huurrepannaksi. Jäi mielikuva, että mielellään tekevät näitä alan harrastelijoille. Ainakaan näillä hinnoilla ei voittoa tehdä :)

Ajattelin näillä pitää lämpötilan kastepisteen yläpuolella. On tuossa parvekkeella kiinteä tolppa ja sen päällä kuvauslaitteita suojaamassa suojalaatikko.

Jännitettä säätämällä voi tehoa muuttaa. Itse ajattelin kokeilla astrozapin pantojen tehonsäätöboksia tähän tarkoitukseen.

Asko Taipale asko.taipale(a)taipaleautomotive.fi

http://www.taipaleautomotive.com/auto/suomeksi.html

T:Timo