Kaikki yksityisviestit olivat estetty ilman valintaani

Aloittaja TeroP, 09.12.2011, 12:44:18

« edellinen - seuraava »

TeroP

Eli sain tänään sähköpostia, jotta olen estänyt yksityisviestin vastaanottamisen. Tarkistin profiilista asian, ja siellähän oli kuin olikin * (=estä kaikki) ilmestynyt estolistalle itsestään.


Minä en siis itse ole tuota asetusta säätänyt (en ole edes käynyt ko. sivulla koskaan aikaisemmin).


Mistähän moinen mahtaisi johtua? Toivottavasti yksikään myynti-ilmoitukseeni tullut vastaus ei olisi jäänyt tuon takia saamatta, vaikka kehotankin niissä ihmisiä kyselemään lisätietoja sähköpostitse.
Celestron CPC 1100 GPS (XLT) SCT (279mm/2800mm)

Baader Hyperion Clickstop Zoom 8-24mm
Celestron E-lux 40mm plössl, Omni Barlow 2x, Focal Reducer F/6.3

Imaging Source DBK21 AU618.AS
Baader UHC-S, UV/IR-cut, Neodymium

William Optics 1.25" Dielectric Diagonal

Riqis

Lainaus käyttäjältä: TeroP - 09.12.2011, 12:44:18
Eli sain tänään sähköpostia, jotta olen estänyt yksityisviestin vastaanottamisen. Tarkistin profiilista asian, ja siellähän oli kuin olikin * (=estä kaikki) ilmestynyt estolistalle itsestään.
Minä en siis itse ole tuota asetusta säätänyt (en ole edes käynyt ko. sivulla koskaan aikaisemmin).
Mistähän moinen mahtaisi johtua? Toivottavasti yksikään myynti-ilmoitukseeni tullut vastaus ei olisi jäänyt tuon takia saamatta, vaikka kehotankin niissä ihmisiä kyselemään lisätietoja sähköpostitse.

Todella merkillinen softabugi. Kiitos kun kerrot, tutkitaan asiaa. MarkoM onko sinulle tullut vastaan tällaista vikatilannetta aiemmin?
Marko Pekkola / www.avaruus.fi

MarkoM

Lainaus käyttäjältä: Riqis - 09.12.2011, 12:55:02
Todella merkillinen softabugi. Kiitos kun kerrot, tutkitaan asiaa. MarkoM onko sinulle tullut vastaan tällaista vikatilannetta aiemmin?

Njet. Lähinnä nyt tulee mieleen, että käyttäjä on joko huomaamattaan tehnyt virhepainalluksen profiilin ao. kohdassa tai sitten joku on onnistunut selvittämään käyttäjän salasanan ja tehnyt asetuksiin muutoksia (salasana heti vaihtoon jos on vähänkään epäilyksiä). Periaatteessa, jos kyseessä olisi ohjemiston bugi, pitäisi ko. asetuksen olla päällä kaikilla, eikä tuota * ainakaan omasta profiilistani löytynyt kun äsken asiaa tarkastelin.
Marko Myllyniemi
"Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas. Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!"
astro.kuvat.fi
Kuvagalleria
Lakeuden Ursa ry

TeroP

Lainaus käyttäjältä: MarkoM - 09.12.2011, 23:44:36
Njet. Lähinnä nyt tulee mieleen, että käyttäjä on joko huomaamattaan tehnyt virhepainalluksen profiilin ao. kohdassa tai sitten joku on onnistunut selvittämään käyttäjän salasanan ja tehnyt asetuksiin muutoksia (salasana heti vaihtoon jos on vähänkään epäilyksiä).
Kuten sanottua, en ole käynyt profiilissani tuolla sivulla tekemässä mitään muutoksia, mistä sen valinnan voi suorittaa. Jonkun verran olen lähetellyt yksityisviesteillä tietoa kuvamateriaaleista Kuu, planeetat ja komeetat -jaoston ylläpitäjälle ja olisiko joku myös kysellyt myytävästä kalustostani jonkin verran jossain vaiheessa.

Salasanaa tuskin kukaan on kaivellut (aika paljon merkkejä arvattavaksi), hyöty aika puhdas nolla tapauksessani, varsinkin kun minulla ei ole mitään oikeuksia tärkeämpiä oikeuksia tällä foorumilla.

Lainaa
Periaatteessa, jos kyseessä olisi ohjemiston bugi, pitäisi ko. asetuksen olla päällä kaikilla, eikä tuota * ainakaan omasta profiilistani löytynyt kun äsken asiaa tarkastelin.
On tullut vuosien varrella ohjelmistoprojekteissa työskennellessäni huomattua, ettei se aina ihan näin yksinkertaista ole.
Celestron CPC 1100 GPS (XLT) SCT (279mm/2800mm)

Baader Hyperion Clickstop Zoom 8-24mm
Celestron E-lux 40mm plössl, Omni Barlow 2x, Focal Reducer F/6.3

Imaging Source DBK21 AU618.AS
Baader UHC-S, UV/IR-cut, Neodymium

William Optics 1.25" Dielectric Diagonal