Digi_Järkkärillä kuvaajien tapaaminen Hauholla 6-7 Helmikuuta 2010

Aloittaja tähti_ville, 08.01.2010, 11:24:44

« edellinen - seuraava »

JussiR

Kitokset kaikille täältäkin !!!    :cheesy:

Viikonvaihteen voi kuluttaa monella tavalla ja tämä vaihtoehto oli kyllä sieltä parhaasta päästä,
JussiR

hmanty

Lainaus käyttäjältä: tähti_ville - 08.02.2010, 18:06:04
...ensi vuodelle tapahtuman ajanjaksoksi     helmikuu 4-5 päivä  vuonna 2011 ...

Äkkiä katsoen näyttäisi olevan perjantai-lauantai. Se voipi karsia osanottoa perjantain ollessa työpaivä. Ja pidempimatkalaiset joutuu tien päälle jo torstaina.
Harri Mänty
SkyWatcher 200/1200 - JS-jalusta - Pentax K5 - iOptron SmartStar-A GOTO

tähti_ville

Kiitos Harri oikaisusta muutin sen tuonne ylemmäksikin oikeaksi elikkä  5-6 päivä  helmikuuta 2011 ja varmaan sopii taas pitkän matkalaiset voivat tulla jo perjantai iltana niinkuin menneessä tapahtumassakin.

terveisin Antti

Vesa Kankare

Kuuluisa demo-efekti pääsi ryömimään Nebulosityä demotessa. Näyttäisi siltä tuo bugi on löydetty ja korjattu versiossa 2.2.4
Lainaa
(2.2.4) Fixed issue with camera debayers causing crash
Vesku
www.vkastronomy.com

tähti_ville

Hei Kaikille,

Laitoin jonkin laista juttua blokiini ja jos ei kuvia saa julkaista niin laitaakaa viestiä minulle niin poistetaan kuvamateriaalia pois, kun en muistanut kysyä paikalla olijoilta lupaa julkaisuun.

terveisin Antti

Kastle

Hyvä juttu. Pitikin kysyä täällä yleisesti, onko OK jos laitan omat muutamat kuvat näkyville jonnekin? Aika monen Canonit ja parit muutkin kamerat siellä räpsähteli.

E s a   L i n n a

Sky-Watcher 114/1000 + EQ3-2
Optica 8x40

www.flickr.com/photos/esalinna

www.esalinna.com

tähti_ville

Ainakin mun puolesta ok ja ottaisin myös mielelläni vastaan sähköpostiin jos vaan jollakin on kuvia niin sais muistoo tapahtumasta.

a.auvinen@dnainternet.net

terveisin Antti

Timo Kuhmonen

Lainaus käyttäjältä: tähti_ville - 14.02.2010, 13:33:07
Laitoin jonkin laista juttua blokiini ja jos ei kuvia saa julkaista niin laitaakaa viestiä minulle niin poistetaan kuvamateriaalia pois, kun en muistanut kysyä paikalla olijoilta lupaa julkaisuun.
minun puolesta julkaisu on OK, olin tosin onnistunut karkaamaan kuvakentän ulkopuolelle - blogissa näkyvissä kuvissa :-)

Murtsi

Lainaus käyttäjältä: tähti_ville - 14.02.2010, 13:33:07
Hei Kaikille,

Laitoin jonkin laista juttua blokiini ja jos ei kuvia saa julkaista niin laitaakaa viestiä minulle niin poistetaan kuvamateriaalia pois, kun en muistanut kysyä paikalla olijoilta lupaa julkaisuun.

terveisin Antti

Antaa mennä vaan. Oma pärstä näkyi komeilevan jopa useassa otoksessa ( myöhäistä rypistellä kun ***** on jo housuissa).  :laugh:

3p0

Otto Huhta
Herrain Raketti- & Tiedeseura

Jarmo_

#55
Muutama..
Kuva1
Kuva2
Kuva3


MOK

Hei!

Kuviani sopii laittaa näytteille - kuka nyt haluaakin.

Matti Koskinen

Kastle


E s a   L i n n a

Sky-Watcher 114/1000 + EQ3-2
Optica 8x40

www.flickr.com/photos/esalinna

www.esalinna.com