Pieni murunen 1.10.2009 klo 03.18

Aloittaja jucas80, 01.10.2009, 10:35:21

« edellinen - seuraava »

jucas80

Huomenta,

Tämmöinen pieni "löydös" viime yöltä. Ei yhtäkkiseltään näytä satelliitilta. Näkyikö muiden kamerassa. Suuntana aikalailla koillinen ja paikkakuntana Ii (Oulusta 40 km pohjoiseen)



"Joka kolmas"

GaryP

Lisää vielä tarkahko sijaintisi, koko suomihan ei tuota näe.
:wink:

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

PETK

Hei.
Olet minusta vain n.26km pohjoisempana. Mutta ei näy minulla. Meni ehkä niukasti "oikealta ohi", eli koillisessa.
Oliko tuossa summakuva ja harvennettu? Hyvin näyttää muuten Logitec saavan tähtiä näkymään, onko alkuperäinen linssi?
Pekka
Pekka Kokko

jucas80

Harmi jos meni sulta ohi, kun tiesin että sulla on tässä lähimain kamerat kuvaamassa.  Melkein olin jo reppuselässä menossa etsimään "möykkyä", mutta eihän sitä lentorataa sitten saadakaan laskettua :grin:

Tuossa on se normaalikuva ja sitten se "jokakolmas" eli ihan peruskuvat mitä siinä valmiissa paketissa tulee. Meinaa mennä nämä termit sekaisin, korjasin hiukan aloitusviestiin.

Enhän minä Logitechia mitenkään mollata halua, mutta kuvien tähdet on suurimmalta osin ihan jotain muita kuin tähtiä :rolleyes: Varsinkin nuo kirkaimmat on kennohäröä.
Mutta kyllä siinä yleensä pari kolme tähtiä kulkee ruudun yli yön aikana nätisti kaartaen, eli ei se nyt ihan turhakaan kampe ole. Myöskin lentokoneiden valot piirtyvät kivasti.

Offtopiciksi menee, mutta tässä on yksi "joka kolmas", johon merkkarin kolme tähteä. Näkee vähän miten Logitech ne taivaalta löytää, vaikka kuu möllöttää vieressä.