EQ3-2 purkaminen, tarvitsee neuvoja ressukka. Ja purkautuminen!

Aloittaja GaryP, 20.01.2009, 14:00:55

« edellinen - seuraava »

TuRe

Juuri sitä. Minun kokemukseni viasta oli aivan tarkalleen sama. Uusi pistike maksoi jonkin verran, kun johdon toisessa päässä roikkui uusi käsikapula. Pääset halvemmalla jos "data- miehenä", kuten olen ymmärtänyt, kytket uuden pistikejohdon entiseen käsikapulaan. Pistokkeen piikkien oikaisemisessa saattaa tulla äitiä ikävä.
Tuomo Repo

GaryP

Vika ei ole pistokkeessa, olen mitannut sen ohjaimesta askelmoottoripurkin sisään, kontaktit ovat kunnossa. Helpoin tapa päästä tuosta varmuuten on se että ohitan koko liittimen ja juotan kinteän johdon. Raportoin sen jälkeen uudestaan. Toivottavasti se on syypää, juotetut johdot ovat aina varmimpia.
:azn:

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

GaryP

Nyt on testattu ohittamalla tuo liitos, vika ei ollut siinäkään. Kävin läpi vielä kaikki tärkeimmät ja epäilyttävimmän näköiset juotokset... taas toimii... kuinka pitkään. Noinkin pieni ja karkeatekoinen piirikortti, silti löysin myös lisää välejä joissa oli kuonaa. Joku on kuitenkin se varsinainen syypää, mutta mikä. Jos tuo vielä tökkii, on puolet vielä varmistusjuottamista vailla. Voisi tietysti kokeilla vanhaa kikkaa ja laittaa piirikortti vartiksi pakkaseen, se yleensä tuo kylmät juotokset sekä... eikun onhan minulla jossain kylmäspraypurkkikin jemmassa!

Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...

GaryP

Vieläkin toimii, laite vietti yön ulkona, kylmää ja kosteaa. Epäilen juotoksissa olleen se ongelma. Jos sieltä laatikosta löytyy vielä se epäilyttävästi toimiva, kannattaa kokeilla.


Kari
Kari Pulkkinen
Espoo, Finland

Harrastus uudelleen lämpiämässä...