Hiljaista...

Aloittaja Pete, 29.05.2009, 19:33:13

« edellinen - seuraava »

Pete

Mo!


Täytyy sanoo et hiljaseks alkaa tääkin foorumi vetämään näin kesän kynnyksellä, onhan se tietysti ihan ymmärrettävää!
Itelläni ei kylläkään hiljasta, pitää töissä käydä ja aloitin iltasella vielä oman tornin pohjien kaivamisen(lapiolla tietty) saa vatsa
makkarat kyytiä ;-)). Tornista tulee infoa sitten myöhemmin!
Lisäksi tuo jalustan teko ja muitakin kalustohankintoja ennen syksyä, niin olen sitten minäkin valmis harrastamaan kunnolla.
Meillä kun jotain tehdään, tehdään se sitten kunnolla mihin rahkeet riittää ja katellaan sitten tuloksia  :rolleyes:
Mukavaa kesän alkua vaan kaikille  :grin:


Pete
Petri Hynninen
EQ-6 PRO SynScan + gps/ EQ-6 / EQ-5 SynScan / EQ-5
C-11 SCT/ SW-200/1000 / vixen VMC 110L / Cel ED 80/600 /
Sony a 200 DSRL / Canon PS A590IS / Medion 4Mp / Epson 650 1,1Mp / OSS Guider/ OSS DSCI II

Erik Pirtala

joo, hiljaista on alkaa ketuttaa

Timpe

Itse kontraan noita kahta mielipidettä, sillä olen sangen tyytyväinen Suomen (ja foorumin) hiljaiseen kesäaikaan näin tähtiharrastusmielessä. Aikaa jää reilusti muuhun puuhailuun ja toisaalta mieli kerää taustalla uutta intoa syksyn pimeneviin iltoihin. En koe haitaksi vaaleita kesäöitä, vaan nautin olostani kun ulkona tarkenee ilman turkishaalaria. Lisäksi vuosien varrelta on kertynyt nippu muita harrastuksia ja asumismuotona okt:ssa riittää aina kesäremonttitöitä, jotka vievät kaikki oman aikansa. Eipä tässä ehdi pitkästymään pätkän vertaa, pikemminkin päinvastoin  :rolleyes:
- Timo Inkinen

Lars

Minä taasen olen seurannut kateudesta vihreenä kuinka joillakin on lämmintä ja pimeää ympäri vuoden. T-paita päällä ja punaviinilasi kädessä kehuvat veivaavan teleskooppejaan.
Itse olen miettinyt pääni puhki kuinka päästä noihin olosuhteisiin. Luulisin ettei aika kävisi pitkäksi tuollakaan. Tosiasiassa varmaan tulee sitten veivattua putkea turkishaalaripäällä ja jääpuikko kädessä.