Kiitoksia J-P ja Jyrki kannustuksesta! Täytyy nähtävästi herkistää liipasinsormea raportoinnin suhteen ja alkuun tuo harmitti aikalailla. Toisaalta kun ajattelin niin teimme aikas lostavaa työtä itse havainnoinnin puolesta varsinkin kun ottaa huomioon nämä kelit.
Passailin varmistuskuvaushetkeä odotellessani tuntitolkulla koneen ääressä, että pääsen heti kuvaamaan kohteen uudestaan kun pilvet antavat vähänkin periksi. Lopulta tulikin pilvirako jonka välistä sain muutaman kuvan napattua.
Mukava piristys olikin kun tuon Petrin laittaman linkin takaa löytyi edes meidän toisen nimi vaikka virallisesti emme saaneetkaan löytöä omiin nimiimme. Vaikka siellä lukeekin vain minun nimeni voin puhtaalla omallatunnolla sanoa, että siinä olisi aivan yhtä hyvin voinut olla Petrin nimi. Tässä hommassa suurin työ on oikeastaan aivan muuta kuin itse kuvaaminen. Petrillä ja hänen taidoillaan/asiantuntemuksellaan on ollut leijonan osa saada hommat pelaamaan mahdollisimman kivuttomasti sekä mahdollisimman tehokkaasti.
Lopulta tämäkin tapaus oli opettavainen ja jospa ne kelitkin pikkuhiljaa antas meidän tehdä tätä hommaa täysillä.
Nyt sinne linkin taakse onkin lisätty myös Petrin nimi. Nyt on oikein!

Mikko